Gå til innhold

Sender posten i påsken?


Anbefalte innlegg

Eg har no ein pakke frå Netconnection som ligg på post kontoret i Haugesund. Skal til Stord (Jess samme Stord som Thor bur)

 

Har sjekka at Mega'n (Post i butikk) har ope på laurdag.

 

Men kjem posten til å sende pakken frå haugesund til mega'n innen laurdag? Eller må eg vente heilt til Onsdag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har no følgane situasjon:

 

Dato: Klokkeslett: Hendelse: Poststed:

15.04.03 10.55 INNLEVERT POSTKONTOR 0201 OSLO

15.04.03 19.51 INNLEVERINGSREGISTRERT 0024 OSLO

16.04.03 10.00 ANKOMSTREGISTRERT 5500 HAUGESUND

 

Har dei då sendt pakken i dag slik at den er på mega'n?

Og at dei registrerer den som moteken når dei kjem på jobb på Laurdag. Eller sender dei pakken på Tysdag (evt laurdag)?

 

Hatar posten.

Lenke til kommentar
Hatar posten.

Ja, fordi det er posten sin feil at du har vært treg med å bestille eller at Netconnection er trege med å sende ut varene. :grumpy:

 

Posten har transportert pakken din fra Oslo til Haugesund på en dag. Hvor fort skulle det skjedd for at du ville vært fornøyd? Hadde det ikke vært for at det var halv dag på onsdag så ville pakken annkommet piben senere på ettermiddagen. Er det posten sin feil at det er påske?

Hadde Netconnection sendt ut varene på mandag istedenfor hadde du hatt pakken din. Så kanskje du helle skulle hate Netconnection. Men det kan jo hende at de har fått varene raskt avgårde. Så kanskje du heller skulle hate deg selv for å ikke bestilt litt tidligere. Your pick! :wink:

 

For å være litt seriøs! I utgangspunktet skal det ikke være distribusjon av post til pib på lørdag. Så du må nok vente til over påske.

Lenke til kommentar

Eg bestilte på måndag og netconnection leverte til postkontoret på måndag.

 

Me hatar posten ford det er unaud å sende posten via haugesund.

Viss dei hadde sendt den frå Oslo og rett til Stord hadde eg hatt pakken i dag.

 

Hadde posten arbeida på laurdag hadde eg hatt pakken på laurdag.

 

Det er ikkje PIB'en sin feil dei har ope på laurdag. Det er posten som ikkje greier å arbeide når alle andre arbeider.

 

Det er ikkje Netconnection sin feil.

 

Det er ikkje min feil. Eg fekk ikkje pengar før måndag og eg viste ikkje kor mykje eg fekk. Så eg kunne ikkje bestille før.

 

Me skal kanskje skylda på samfunet? Kvifor har me Skjærtorsdag? Det er det værste helligdagen nokon sinne. Jesu siste måltid :roll:

Kva med påske afta? Kva skjedde då? Ingen ting. Koffor kan ikkje posten akselerere då?

 

Den værste må kanskje være plamesøndag. Då jesu ridde inn i byen :roll: Det værste er at dei har bomma så grovt å klart å legge det til ein søndag....... Amatørar......

Lenke til kommentar

ser vi tendenser til at ein på forumet her ikkje er nokke særlig kristen eller?

Men, er enig, butikkar osv skulle ha vore åpent no, venter på at bankane skal føre over "litt" pengar mellom to konto, så eg får kjøpt meg MC!

:woot: for høst og vinter-ferie :woot:

Lenke til kommentar
Eg bestilte på måndag og netconnection leverte til postkontoret på måndag.

 

Me hatar posten ford det er unaud å sende posten via haugesund.

Viss dei hadde sendt den frå Oslo og rett til Stord hadde eg hatt pakken i dag.

 

Hadde posten arbeida på laurdag hadde eg hatt pakken på laurdag.

 

Det er ikkje PIB'en sin feil dei har ope på laurdag. Det er posten som ikkje greier å arbeide når alle andre arbeider.

 

Det er ikkje Netconnection sin feil.

 

Det er ikkje min feil. Eg fekk ikkje pengar før måndag og eg viste ikkje kor mykje eg fekk. Så eg kunne ikkje bestille før.

 

Me skal kanskje skylda på samfunet? Kvifor har me Skjærtorsdag? Det er det værste helligdagen nokon sinne. Jesu siste måltid  :roll:  

Kva med påske afta? Kva skjedde då? Ingen ting. Koffor kan ikkje posten akselerere då?

 

Den værste må kanskje være plamesøndag. Då jesu ridde inn i byen :roll: Det værste er at dei har bomma så grovt å klart å legge det til ein søndag....... Amatørar......

 

Du klage ikke på påsken... Vi får jo fri... :woot:

Det er knall det vettu.

Lenke til kommentar

Vel jeg hadde sett frem til påsken. Men gleden ble kortvarig da jeg fant ut at jeg ikke ville få Vapo`n før helligdagene.

 

Dato: Klokkeslett: Hendelse: Poststed:

15.04.03 11.36 INNLEVERINGSREGISTRERT 0024 OSLO

16.04.03 11.11 ANKOMSTREGISTRERT 1714 SARPSBORG

 

Gleder meg til påsken er over :yes:

 

PS. Fra Oslo til Moss via Sarpsborg.... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...