pri Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Selv har jeg ingenting å utsette på Netshop. Har heldigvis ikke hatt mange returene, men de gangene jeg har hatt problemer har de løst dette meget raskt og på en god måte. Jeg er redd du har vært uheldig, men ta en telefon og forklar saken og vis til epost hvor de bekrefter at kortet har vært til test, så finner dere nok en løsning. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De er nå hyggelige og sånn på telefon, men det er jo ikke første gangen de har rotet vekk noe. Og så sier de sånn "jeg ringer når jeg vet mer", men det gjør de ikke - det er bare løgn. Jeg fikk feil vare tilsendt, men de kunne ikke sende ut ny vare før jeg sendte tilbake den feilsendte. Etter at de hadde mottatt den feilsendte varen så måtte jeg ringe for å høre hvorfor de ikke hadde sendt meg den riktige. Da sa de at de ikke visste hvor den riktige var. Tok bare 2 måneder med utallige purringer på telefon før de gadd å faktisk ta tak i saken. Uansett det skal ganske mye tålmodighet for å handle der ettersom det krever så mye oppfølging for å faktisk få varen hvis noe går galt. De var nå veldig hyggelige hver gang jeg ringte, skulle bare ønske jeg hadde sluppet å ringe så mange ganger. Fikk ikke engang sjokolade når de sendte meg riktig vare omsider. Lenke til kommentar
pri Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 @riroil: Dersom du sender noe i retur til en nettbutikk og de sender deg epost hvor de skriver at de har testet varen men ikke funnet noen feil, er det da noen grunn til å ta vare på kvitteringen på at du har sendt noe (kvitteringen sier ikke noe om innhold) til nettbutikken? Trådtarter ber ingen av de som har skrevet i tråden om å "fuck off", les setningen en gang til så skjønner du nok at han mener at det ikke står noe sted at du som kunde mister alle rettigheter dersom du ikke tar vare på kvitteringen. Selvfølgelig hjelper det å ha bevis på at du faktisk har sendt noe til nettbutikken, men om man sender varer i retur som vanlig brev fratar ikke dette nettbutikkens ansvar. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Takk skal du ha pri, var ikke men til dere med fuck off nei var bare en slik "fuck off" til meg selv. Burde vel ha mer en nokk bevis siden jeg fremdeles har alle mailene oss i mellom så. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Ringte netshop i sta. Det viste seg at han jeg sendte mail til var sykmeldt så dermed fikk jeg ingen mail fra de. De hadde også mestret å sendt mitt kort til en annen som skulle ha ett nytt kort. MEn han jeg snakket med sa at han skulle sende kortet mitt i morgen. Etter jeg hørte det var jeg i "ekstase" over at det faktisk skjer noe hos de så jeg glemte å spørre om jeg får tilbake det gamle kortet og om jeg må betale for det. For de sa jo at kortet ikke var gåent (i mailene) så jeg regner med de sender det gamle kortet og forventer at jeg skal betale i store dommer for at de har hatt kortet liggende hos de i 6 måneder. Vist jeg må betale noe som helst for dette blir jeg ganske så sur, jeg må betale mye cash for at de har hatt kortet lenge slik at det kan bli gammelt og godt/dårlig. Endret 9. februar 2009 av Maxiraze Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Leverte inn en greie til netshop oktober 08, har ikke hørt noe (annet en en mail hvor de bekrefter å ha mottatt vare). Som de fleste nettbuttiker er de kjappe til å ta betaling, men heller treige med alt annet. Jeg ringte NetShop ang. denne saken. Det viste seg at de ikke kunne reparere eller erstatte tingen så jeg skulle få igjen penga. Problemet var at de ikke hadde noen kontonummer å utbetale beløpet til. Det hadde jo vært fint om de da på kunne tatt kontakt med meg (de har epost adressen min samt et mobilnummer) for å skaffe de opplysningene de trengte. Men, men... saken ser jo ut til å løse seg til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå