Archeron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg ringte akkurat Expert for å høre om de hadde inne en LE46A656 så jeg kunne få sett den live. Jenta på telefonen sa at de hadde en LE46A696, og at denne visstnok har "tatt over" for 656. Jeg har jo lest endel om tv'en den siste uka, men aldri vært borti at denne er "på vei ut". Hva er egentlig forskjellen på disse to? Prøvde å sammenligne på samsung.no, men de har rota med specs'ene på 696 så jeg fikk ikke så mye ut av det. Noen som har en kjapp oppklaring? -Takk! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 de har gjort om noe på kretskortet pga en liten feil og så er det noe på designet... Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 hva med tuner? syntes hun lille tuppa på Expert sa det var med MPEG4-tuner, og det har vel ikke 656 såvidt jeg har skjønt? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://www.samsung.com/no/consumer/detail/...=LE46A696M1WXXE den har tuner ja... men må enda ha en kortmodul, og rikstv kortet... modulen koster ca 800-1000kr... men skal du bruke såpass med penger som det en 46" A6 koster så anbefaler jeg aldri livet å bruke rikstv... Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 denne kortmodulen er det samme som en CAM/ca-modul? det er ikke en stor boks på størrelse med en ekstern tuner, men et litt tykt "kort" man stikker i tv'en? er veldig usikker på hva jeg egentlig har bruk for. funker denne tuneren BARE på RiksTV, eller funker det på andre nett/operatører? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) denne kortmodulen er det samme som en CAM/ca-modul? *snip*men et litt tykt "kort" man stikker i tv'en? *snip* funker denne tuneren BARE på RiksTV, eller funker det på andre nett/operatører? cam for rikstv nett/operatører? kabel/satelitt du tenker på? Det er vel egne tunere for, er hvertfall ikke parabol inngang på min tv Endret 4. februar 2009 av KenBjork Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) kun rikstv... RiksTV og NRK og evt. andre operatører som kan slippe til i bakkenettet. Men er det ikke noen som har fått IDTV-er til å virke med digital kabel-TV også, ved å ta ut kortet fra operatørens dekoderboks og sette det i TV-en? Endret 4. februar 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå