ostenxx Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei der. Noen grunn til at prisguiden er så treg for tiden? Synes den har vært treg lenge. Da mener jeg at det tar lengre enn lang tid å åpne produkter, produkterfaringer etc. Noen andre som har samme erfaring? Lenke til kommentar
fakefox Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Samme her. Har vært slik de siste dagene. Ofte får jeg ikke opp sidene en gang. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Slenger meg med på denne. Prisguiden gir meg vonde minner fra de gamle dager med 28,8 modem. Lenke til kommentar
Karlstad Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen grunn til at prisguiden er så treg for tiden? Vi flyttet både database og vevtjener for Prisguide på fredag. Det har i ettertid vist seg at ikke alt har fungert helt optimalt på databaseserveren, men det jobbes kontinuerlig for å finjustere konfigurasjonen for denne Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Noen grunn til at prisguiden er så treg for tiden? Vi flyttet både database og vevtjener for Prisguide på fredag. Det har i ettertid vist seg at ikke alt har fungert helt optimalt på databaseserveren, men det jobbes kontinuerlig for å finjustere konfigurasjonen for denne Flott! Ser frem til respektabel surfehastighet. Mvh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå