SEppo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://bildr.no/view/337838 der er problemet. det er sånn att den popper opp uansett hva jeg driver med sånn ca vært 5 minutt. og det blir irriterenes når du for eksempel driver med fps-games. Har kjørt ccleaner, registry cleaner osvosv. uten noen framgang. har googla det og prøvd å prøvd mye rart. men har altså ikke fått fjernet "erroren" ett alt styret. ser fram til saklige svar Øyvind L Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) prøv dette før du gjør noe annet EDIT: altså den malwarebytes download Endret 3. februar 2009 av gjeewaytee Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 prøv dette før du gjør noe annet EDIT: altså den malwarebytes download Når vi gir råd om malwarebytes vil gi gjerne se loggen. Dette gjelder alle råd vi gir om maleware,logger må vi ha Da blir det sånn. Last ned MBAM til skrivebordet. Velg Norsk språkdrakt-->kjør hurtig systemskann. Når MBAM er ferdig åpner den en logg,den poster du. --- Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programmet kjører. post logg C:\combofix.txt Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ok, men jeg tenkte no bare at han kunne kjøre den og fikse de problemene malwarebytes finner. det gjør no alltid jeg de gangene jeg søker og en sjelden gang det dukker opp noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå