Dofty Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei! Jeg prøver å innstallere Windows Vista, men når alle filene har blitt lagra i minnet og begynt med installasjonen så kommer det opp en melding om at jeg må installere drivere til DVD brenneren. Det er jo veldig rart for ellers hadde jo jeg ikke klart å boote opp installasjons disken. Jeg har forresten koblet den via IDE, men det skulle ikke vært noe problem for jeg har aldri trengt å installere noen drivere på XP Dofty Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Er bare å drite i det, installerer heller Windows XP. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du har kanskje en SATA spiller, det har iallefall jeg og får samme meldingen, er bare å legge sata driverne fra cd'n over på en minnepenn og sette i denne når den spør etter driverne så funker det fint. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Altså det er egentlig ikke en driver til selve DVD rommen den er ute etter, men til en SATA kontroller(eller hva det het)? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Funka når jeg kobla til en USB brenner og installerte Vista via den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå