RBW Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Påskens store begivenhet for nerder i nord og sør, The Gathering, starter billettsalget i kveld. Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror ikke jeg har råd, så står over denne gangen. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 TG er for stort for min smak, men håper vi får høre mer fra Overklokkingsgutta denne runden også... Knophflerbruce burde da desidert dukke opp og vise litt AMD klokking! Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 forhåpentligvis be there Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvor raskt ute burde jeg være hvis jeg vil ha billetter? Vurderer å dra på TG i år, for første gang faktisk, men må vente til jeg har spurt en kompis om han vil være med. Gidder ikke dra alene:P Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 nei dette er for stort og for dyrt for meg jeg står over. Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kommentar til artikkelen. The Gathering er IKKE et LAN, men et Dataparty. http://techserver.gathering.org/notalan Skal på TG i år jeg, men biletter er ikke nødvendig Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 *Ber om å få en god plass i køen etter lotteriet* Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Rettskriving kanskje? Gjekk bra heilt til dei skulle ha totalsummen... Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Berre eg som syntes at TG ligner meir og meir på eit russetreff? Skulle gjerne ha reist, men både penger og mangel på bekjente som skal stopper meg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Berre eg som syntes at TG ligner meir og meir på eit russetreff?Skulle gjerne ha reist, men både penger og mangel på bekjente som skal stopper meg. Russetreff? Hm, jeg har bare noen måneders erfaring med russetreff, men det at det er rusfritt og fullt med folk i alle aldre gir ikke meg noen russetreff-"vibes." EDIT: Aaaaah, du tenker sikkert på den høye (til dels stygge dunk-dunk) musikken... Endret 3. februar 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 EDIT: Aaaaah, du tenker sikkert på den høye (til dels stygge dunk-dunk) musikken... Ja og nøden for å vise seg fram (buss og hyller). Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Berre eg som syntes at TG ligner meir og meir på eit russetreff?Skulle gjerne ha reist, men både penger og mangel på bekjente som skal stopper meg. Første gangen dro jeg alene, ikke noe problem det, bare å bli kjent naboene det . Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Skal på tg i år. Må bare dra med meg noen venner EDIT: Skal på tv i år jeg.... Endret 3. februar 2009 av vinzenT Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kosta 300 i mine dager Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Alt for dyrt for meg , da får jeg holde meg hjemme da. Men får jo fiber til Torsdagen da, så trur ikke jeg kommer til å angre for å ikke ha betalt 740 kr. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da er jeg nummer 1700 i kø gogo! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 TG er for stort for min smak, men håper vi får høre mer fra Overklokkingsgutta denne runden også...Knophflerbruce burde da desidert dukke opp og vise litt AMD klokking! Det spørs litt, siden det ikke er gode forhold for klokking i den hallen (luftfuktighet, dårlige soveforhold (å holde på med tørris og aceton i halvsøvne er en dum combo), bråk, dårlig plass. FOr ikke å snakke om at det koster litt. Men om lønningsslippen dukker opp snart får jeg se om det er mulig å melde seg på likevel. Husk også at det var mye pes sist TG, bl.a. likte ikke arrangørene tørrisen. Hvis de sier tørris er for farlig for idiotene som MÅ stikke fingra nedi alt muligm og at det dermed ikke er tillatt, kommer jeg HVERTFALL ikke dit. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skulle det ikke være så billig i år a? Hørte snakk om 500kr (p.g.a de hadde igjen penger etter ifjor som det var så dyrt) kontra i fjor som prisen lå på 800, men ser ut som det er 800 i år også :S Why? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Høres ut som skjult profitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå