iNTEGRALiS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Heisann! Har nettopp hatt bilen på verksted pga drivknute. Hadde kjøpt en ny drivknute via verkstedet og alt var i skjønneste orden. Men da de skulle skifte den, hadde det seg slik at det ikke gikk å bare skifte selve knuten, men måtte skifte hele akslingen på høyre side. Høres litt teit ut egentlig, siden man får kjøpt drivknuten som del, og ikke som komplett med aksling. Såe, må jeg skifte hele greia, eller går det faktisk ann å skifte bare drivknuten ? Syns det er litt for ille å betale flerfoldige tusen på rep. på en bil som jeg kjøpte for 5000,- Samt at jeg ikke stoler helt på Esso som verksted. Endret 3. februar 2009 av Oakis Lenke til kommentar
storkers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) hørtes merkelig ut at det ikke sku gå og skifte kunn drivknute..kansje esso ikke har verktøy/kompetanse til og utføre arbeidet,og går får en "lett løsning" ved og bytte hele akslinga.men det er ofte slik det blir når man går til de billigste verkstedene. Endret 3. februar 2009 av storkers Lenke til kommentar
HulkBulk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hehe de prøver nok å komme seg unna, som han over meg sa. er bilmekaniker og er 100% sikker at det går. dra ett annet verksted da. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Satser på ett annet verksted. De sa noe om at Drivknuten var sveiset fast osv, rart. Ingen som har noen erfaring med det selv ? Er en Peugeot 306 XR 93', er ikke ABS. Endret 3. februar 2009 av Oakis Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Viss den er sveiset fast, kan det være at noen har tatt en snarvei om den ble skiftet før.. Dra til huggern og let fram en bil som ikke er gått så langt og kjøp aksling :-) Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Har sjekket litt ut, tatt noen telefoner etc. Har da funnet ut at Drivknuten er fast i akslingen, så må skifte hele. Koster bare 500,- mer for komplett drivaksling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå