Thatssomebaadnews Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Heisann.. Har per idag en Nokia N95 8gb jeg har gått lei, og tenker derfor og handle noe nytt. Vil hovedsaklig ha noe annet enn Nokia, og helst SE. Har sett litt på C905. Er den så bra, eller finnes det noe annet og vurdere? Har lest testen her på amobil.no.. Telefonen brukes hovedsaklig som MP3-spiller og kamera, og såklart SMS og ringe med. Noe min egentlig funker greit til, men er lei den Krever ikke en avansert smarttelefon, hvor jeg kan installere masse dritt osv. Bare jeg får bra kamera, musikkavspiller og andre kjekke funksjoner jeg faktisk får bruk for er jeg fornøyd Spørsmålet mitt, er om C905 vil levere varene? Er musikkspilleren bra? Kameraet tipper jeg er bra.. Hvordan er den sånn ellers? Er den treig? Bra skjerm? Hva annet bør jeg vurdere? Har kun hatt Nokia og SE i hele mitt liv, så er litt kresen der. Men kan sikkert alltids gå over til noe nytt hvis muligheten er der, og det finnes noe annet bra! Takk for svar.. EDIT: Vil ha noe bra, så pris er ikke så viktig Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nokia 5800, den kommer ut om 1-2 uker. Kjenner en som har C905 og han er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Glomnes Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 C905 er en kjempe telefon, utrolig godt kamera og enkel å bruke til musikk:) Har den selv og bruker telefonen veldig mye hver dag til nesten alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå