glemyk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei. har en ganske så ny stasjonær pc, bare 2-3 uker gammel... I det siste så har den laget en merkelig lyd, akkurat så ei vifte starter... Hva i all verden kan d være for no?? Takker på forhånd Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Antakelig prosessorviften som har fått noe rusk eller støv i seg. Min far hadde samme problemet for en stund siden, men jeg tok en Q-tips og dro litt innimellom viften og det funket perfekt. OT: Feilplassert emne Lenke til kommentar
glemyk Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Antakelig prosessorviften som har fått noe rusk eller støv i seg. Min far hadde samme problemet for en stund siden, men jeg tok en Q-tips og dro litt innimellom viften og det funket perfekt. OT: Feilplassert emne Ok, men bør jeg da gjøre noe med d, eller kan jeg bare la d være, hvis d event. er støv og drit... Men er jo litt irriterende å høre på den lyden hele tia Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hele tia? Gå med en Q-tips du rundt alle vifter, skjermkort, CPU, eventuelle andre som er innstallert. Ellers får du bruke relamasjonsretten. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvilket hovedkort har du? Om det er nforce 780i kan jeg vel si med en gang at hovedkortvifta har en veldig høyfrekvent fæl lyd. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 OT: Noen som skjønner hvorfor jeg ikke får tatt bort den "notification" firkanten? Den oransje vet dere som kommer hver gang det er endring i tråden. Jeg får den ikke bort hvor enn mange ganger jeg går inn her? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du må vell knekke den ved å markere hele forumet som lest, da burde den forsvinne, i allefall etter 2 ganger markering. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei. har en ganske så ny stasjonær pc, bare 2-3 uker gammel... I det siste så har den laget en merkelig lyd, akkurat så ei vifte starter... Hva i all verden kan d være for no?? Takker på forhånd Maskin som er kjøpt eller bygget selv? Kan bare ta av sidedøren og høre hvor lyden er fra. Kan vere en ledning som har kommet forann viften eller noe annet som kan bråke:) Spørst hva du mener med at når ei vifte starter.. Som at den lager høg "blåse" lyd eller hørest det ut som noe har såtte seg fast? Du skulle heller ha skrevet innlegget i "Maskinen fungerer ikke" siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå