hakongram Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har kjøpt meg et par NS-10M'er som jeg skal bruke i hjemmestudioet mitt som referanse høytallere, så nå er jeg på utkikk etter en god forsterker til de. Har lest litt diverse forum og det virker som om det lønner seg å ha en litt kraftig forsterker ettersom hva jeg har forstått. 120W per side eller lignende. Noen som sitter med samme høytallere og har noen forslag ? Helst ikke aaaaltfor dyrt! Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har kjøpt meg et par NS-10M'er som jeg skal bruke i hjemmestudioet mitt som referanse høytallere, så nå er jeg på utkikk etter en god forsterker til de. Har lest litt diverse forum og det virker som om det lønner seg å ha en litt kraftig forsterker ettersom hva jeg har forstått. 120W per side eller lignende. Noen som sitter med samme høytallere og har noen forslag ? Helst ikke aaaaltfor dyrt! det er da spørs hvilken prisklasse du har tenkt deg da ;p sterio eller sorund? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Kun stereo da de skal brukes til miksing av musikk....og helst ikke mer enn en 2500-3000. Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kun stereo da de skal brukes til miksing av musikk....og helst ikke mer enn en 2500-3000. dette kan kansje være noe for deg: -NAD C325BEE du finner den ho hifiklubben.no eller ta deg en tur innom;p tror denne ska klare å dra dine høytalere veldig godt, men selvfølgellig blir det ikke dårligere hvis du invisterer litt mer i en forsterker/reciver. ville kansje foreslått en annen forsterker/reciver hvis du skulle ha bygget ut til 5.1 eller mer. da ville jeg anbefalt Harman/Kardon avr 255 som da du finner på soundgarden. no:p håper du blir fornøyd uansett hva du kjøper. mvh Samiboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå