Gå til innhold

Forslag til forsterker til Yamaha NS-10M

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg et par NS-10M'er som jeg skal bruke i hjemmestudioet mitt som referanse høytallere, så nå er jeg på utkikk etter en god forsterker til de. Har lest litt diverse forum og det virker som om det lønner seg å ha en litt kraftig forsterker ettersom hva jeg har forstått. 120W per side eller lignende. Noen som sitter med samme høytallere og har noen forslag ? Helst ikke aaaaltfor dyrt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt meg et par NS-10M'er som jeg skal bruke i hjemmestudioet mitt som referanse høytallere, så nå er jeg på utkikk etter en god forsterker til de. Har lest litt diverse forum og det virker som om det lønner seg å ha en litt kraftig forsterker ettersom hva jeg har forstått. 120W per side eller lignende. Noen som sitter med samme høytallere og har noen forslag ? Helst ikke aaaaltfor dyrt!

det er da spørs hvilken prisklasse du har tenkt deg da ;p sterio eller sorund?

Lenke til kommentar
Kun stereo da de skal brukes til miksing av musikk....og helst ikke mer enn en 2500-3000.

dette kan kansje være noe for deg:

-NAD C325BEE

du finner den ho hifiklubben.no eller ta deg en tur innom;p

tror denne ska klare å dra dine høytalere veldig godt, men selvfølgellig blir det ikke dårligere hvis du invisterer litt mer i en forsterker/reciver. ville kansje foreslått en annen forsterker/reciver hvis du skulle ha bygget ut til 5.1 eller mer. da ville jeg anbefalt Harman/Kardon avr 255 som da du finner på soundgarden. no:p

håper du blir fornøyd uansett hva du kjøper.

mvh Samiboy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...