Gå til innhold

Reise til en plass med sol og varme i mars/april

Anbefalte innlegg

Håper noen her kan hjelpe meg med tips til hvor jeg kan reise for å få sol og varme i mars/april.

Tenker på å dra på en ukes reise. Tenker da ikke på Gran Canaria, helst en annen plass..

Noen som vet av noen eksotiske plasser? Hvor det finnes billig fly/hotell?

Kan reise både fra Trheim og Oslo.

Håper noen har ideer så jeg kan reise bort for å skaffe tilbake motivasjon til å jobbe igjen! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egypt, helt perfekt. Eller, Tenerife om du ikke vil til Gran Canaria? Lanzarote er også bra, men kanskje ikke det beste alternativet så tidlig på våren.

Om du beveger deg ut i April måned kan du reise til for eks. Ibiza på leilighetshotellet "Leiligheter Montenova" i to uker for 2148,- fra Gardermoen.

Hellas til plassen "Agia Marina", i leilighetene "Leiligheter Christina 1 & 2" for kun kr 2448,- fra Tr.Heim.

I April har Tyrkia også begynt med reisene sine. De reiser fra kr 2664,- fra Oslo.

Tunisia for 3064,- den 14 Mars, fra Gardermoen.

3648,- for en reise til Jordan den 14 Mars.

Alle reisene jeg har søkt opp her er med Hotel eller Leilighet:)

Tenerife er også som sagt en bra plass å reise på denne årstiden, for eks playa de las Americas.

Om du reise hit den 15 eller 22 mars får du det ganske billig. 3198,- for den 15 mars. Den 22 mars for 4148,-

Dette gjelder leiligheter, tror hotel kanskje er LITT billigere. Dette leilighetshotellet som jeg så på nå ligger 50 - 75 meter fra stranden. Med basseng... osv:)

Lykke til med å finne en passende tur:)

Lenke til kommentar
har du vært der selv? i Gamiba, tenker du da på Goa?
Var både i Gambia og Jordan i vinter og begge var positive overraskelser.

Goa ligger i India. Gambia ligger i vestafrika, man flyr til til Tenerife og så 2 timer til mot Vestafrika.

Begge stedene er turister fremdeles noe litt nytt og eksotisk og Jordan er noe så sjeldent som et arabisk land hvor turister ikke blir plaget, svindlet eller forfulgt. Kan ikke garantere at ingenting kan skje, men det er noe helt annet enn for eksempel Egypt eller Tyrkia hvor man får en hale med plagere etter seg.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...