master950 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Heihei kanskje jeg havnet på feil underforum her? Jeg leter iallfall etter en billig gaming mus som 1. glir bra 2. passer bra til gaming 3. er under 400 kr 4. har disse 2 knappene på siden Takk takk tenker litt på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351141 den ser bra ut håper på mange svar Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg ville gått opp til en Logitech G5 2007 Edition. Fordeler med G5 fremfor MX518: - Variabel vekt. - Laser - "On the fly" bytte av sensitivitet. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har G5 2007 selv, men vektene ble bare stilt engang etter det jeg likte, savner kansje razer plasma som jeg hadde før litt, men synes denne musen er mye bedre til gaming og nøyaktig arbeid i photoshop. Lenke til kommentar
Xorcist91 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Etter min erfaring med G5 så er dette ein veldig bra mus, men problemet med musa er at ledningene er elendig. Skal du ha denne musa med på skule, eller noe, så er dette ikkje eit bra valg. Isolasjonen er laget av "tau" eller noe lignende, det gjer slik at du ikkje kan bøye ledningen så mykje, som andre ledninger. Til heimebruk er G5 eit veldig bra valg! Kjøp heller ein Logitech MX518, om du skal ha med deg denne musa ut av huset. Denne musa er Billigere og har bedre ledninger. Endret 3. februar 2009 av Xorcist91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå