joestone Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hei Sitter her med et foredrag, og presentasjon som jeg skal framføre i morgen. Jeg brukte Open Office 3 til å lage presentasjonen. når jeg skulle lagre, kunne jeg ikke lagre som .ppt eller .pot . error: Feil da dokumentet navnløs ble lagret: skrivefeil klarte ikke å lagre fila dette haster. takk på forhånd Endret 3. februar 2009 av joestone Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er ikkje odp eit alternativ? Elles, om ingenting anna fører fram kan du prøve å eksportere til PDF i staden. Litt usikker på kva som kjem med av effektar, overganger osb, men det skader ikkje å prøve. Når du skal gjennomføre presentasjonen, sett PDF-lesaren til fullskjermsvising, so kan du bla med piltastane eller museknappane. Lenke til kommentar
joestone Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 der jeg skal fremføre, er det kun Microsoft word 2000. ingen ting mer prøvde å åpne i 2003 versjonen i stad, men det funket ikke Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 .pot er vel mal, trodde jeg. Uansett, prøv å lare fila en annen plass på filsystemet. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ahoy Hoy, Word kan ikke vise powerpoint. Ta med deg OpenOffice på en usb minnepinne og kjør den derfra: http://portableapps.com/suite HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå