thrice Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) I denne tråden tenkte jeg at vi kunne dele sanger/artister/album som har blitt "fjernet" fra Spotify. Lim Spotify URI inn i søkefeltet så skal den komme opp. Datarock spotify:track:5cVhavS42QBfSytdTI01dM Endret 3. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jøss, driver de og fjerner sanger der? Trodde målet var å ha mest mulig musikk tilgjengelig, jeg. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Foreslår denne tråden. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) TheMartine, Jeg synes det er merkelig jeg også. Det kan hende det er fordi artistene følte at de ikke fikk igjen nok for å dele musikken sin. roberteh Det kommer til å gå i surr hvis man skal begynne å dele låter som har blitt fjernet på kryss og tvers, i tillegg til man skal komme med forslag til diskusjon.no playlisten. Endret 3. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå