ole_kristian_ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei, skal handle forsterker, har dårlig råd fortiden. så derfor lurere jeg på om denne forsterkeren klarer og drive mine høytalere(fence audio boost69) http://www.hifiklubben.no/produkter/stereo...ker_grafitt.htm -Ole Kristian Stokke Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Den NADen holder i massevis. Ikke la deg lure av den konservative effekt angivelsen. Den leverer strøm i massevis ! Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Okei:) takk. Har ikke så mye peiling på lyd enda;) Høytalerene blir fortiden drevet med en Yamaha RX-V496RDS(fikk den for 500kr:P), med denne kan jeg ikke spille høyt uten att forsterkeren ikke lenger klarer og ha kontroll over høytalerene. får heller ikke noe trøkk. Dere må komme med andre forsterkere om dere vet om en som er billigere, eller litt dyrere. -Ole Kristian Foresten, jeg skal til USA i neste måned, er forsterkere billigere i USA? Endret 3. februar 2009 av ole_kristian_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da må du i såfall ha en transformator fordi PSU-en i amerikanske produkter er tilpasset en annen inngangsspenning enn produkter som selges i Norge. Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 ah, stemmer:S Da blir det nokk att jeg kjøper fra Hifiklubben:P Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Har fortsatt ikke handlet forsterker, så komm jeg over en annen stero forsterker fra harman kardon : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=355015 Er denne like go som NAD C325BEE ? -takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er rimelig likt mellom de to, når sant skal sies. Jeg ville valgt Harman/kardon grunnet gode erfaringer, solid strømforsyning, penere design (?) og flere finesser. Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Dersom den yter ca det samme, så er det værdt dem ekstra kronene, mye bedre design + det går ann og kjøre video igjennom den(?) Foresten, ser det står: 120 watt - 8 ohm .... Mine høytalere er på 4ohm, takler forsterkeren 4ohm? Endret 12. februar 2009 av ole_kristian_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Ja, det skal ikke være et problem for Harman/kardon. Ned mot 2 Ohm burde den klare. Endret 12. februar 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Okei:) fine:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå