coban Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja, de fleste krediterer bare kjøpssummen fordi det er mye enklere, og det er ikke så mye å spare på å regne ut bruksfradrag og renter. Men det blir fortsatt fullstendig feil å si at man skal ha igjen kjøpssummen. Du har selvfølgelig helt rett i dette, har praktisert det å gi hele kjøpssummen tilbake i så lang tid at det har blitt helt naturlig. Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan ikke folk som ikke kan loven være så snill å slutte å uttale seg? Er et par i tråden her som kan den, men flere som åpenbart ikke har lest loven i det hele tatt. Blir irritert på de som forsøpler forumet. Spesielt de som uttaler seg bombastisk og sier at "sånn er det", når de tar feil. Lenke til kommentar
coban Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan ikke folk som ikke kan loven være så snill å slutte å uttale seg? Er et par i tråden her som kan den, men flere som åpenbart ikke har lest loven i det hele tatt. Blir irritert på de som forsøpler forumet. Spesielt de som uttaler seg bombastisk og sier at "sånn er det", når de tar feil. Beklager hvis jeg forsøpler diskusjonen, men når norm og gjengs praksis i bransjen tilsier at kunden skal få hele summen igjen så nytter det ikke å komme ridene med paragrafer. Teori og praksis er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er det flere her som har problemer med å komme inn på kontoene sine hos pcutstyr.. Tror dere at pcutstyr har tatt en SHG eller hva? Lenke til kommentar
jugleren Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er det flere her som har problemer med å komme inn på kontoene sine hos pcutstyr.. Tror dere at pcutstyr har tatt en SHG eller hva? Oh, yes, det er det... Skulle inn og sjekke status, just in case, så får eg den beskjeden. Men de har jo av en eller annen grunn mekka layoutet sitt, er det det han har dreve med siste måneden kanskje..? Eg bestilte varer RETT etter at disse problemene begynte..... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg kommer inn på kontoen, men alt av ordre er slettet. Ikkje en dritt igjen. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 når norm og gjengs praksis i bransjen tilsier at kunden skal få hele summen igjen så nytter det ikke å komme ridene med paragrafer. Teori og praksis er to forskjellige ting. Ja, hvem i all verden ville tro at man bryr seg om paragrafer og lovverk. Lenke til kommentar
jugleren Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hmm.. Pengene mine blei aldri trekt fra konto, det var jo ganske praktisk. Eg vet i hvertfall kor eg *ikkje* skal bestille varer fra igjen..... Lenke til kommentar
cspace Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 det har nå godt flere dager og de har ikke henta pakken med defekt skjermkort som jeg sendte inn. heller ikke svart på noen mail. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Synes det er bra å høre at i hvertfall en del av dere får penger tilbake og at saken er avsluttet, men synd at behandlingstiden skal ta så lang tid. Jeg har egentlig kun opplevd god kundeservice og alt av retur til da jeg fikk penger på konto har gått rimlig raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå