Hotel Papa Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Heisann Hadde et lite uhell i går, hvor jeg greide å kjøre inn i en vegg. Speilblank is og bittelitt høy fart (30-40), resulterte i en knust lykt, knust blinklys og en støtfangeren som ble dyttet noen cm bakover på den ene siden. Så nå leter jeg etter nye deler til bilen. Det gjelder en Mitsubishi Spacewagon '95. Er høggern beste sted å lete? Skjermen foran skulle byttes uansett grunnet rust. Noen som kan gi en sirka pris på hva det vil koste? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ville nok tatt meg en tur innom høggern først og sett. Og finner du det du leter etter, så for all del prut!! Betalte 100 kroner for alt interiøret i bilen min ( byttet pga farge ) men senere skulle han ha 1000 kroner for en dør uten interiør, da måtte jeg smile godt. Og fikk den for 300 tilslutt. Mulig det ikke er slik overalt men har nevnt det.. Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 og sjekk annonsesider som finn.no og autodb etter delebiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå