Zarcaz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) hei. jeg skal ha framlegg om en afrikansk forfatter, men klarer ikke å finne noen navn, eller noen som er kjente. kan noen av dere komme med noen forslag til kjente afrikanske forfattere? jeg trenger bare noen navn. På forhånd takk for svar. Endret 4. februar 2009 av Zarcaz Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Liste over kjente afrikanske forfattere: Chinua Achebe Chimamanda Ngozi Adichie Ama Ata Aidoo Mariama Bâ Bare et utvalg Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Liste over kjente afrikanske forfattere: Chinua Achebe Chimamanda Ngozi Adichie Ama Ata Aidoo Mariama Bâ Bare et utvalg Tusen takk. nå har jeg noe å jobbe videre med. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Det er ingen som vet noen verk som Mariama Bâ har skrevet ? hvilke noveller, romaner, osv og når de kom ut. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Une si longue lettre - 1979/1981 Un chant écarlate - 1982 Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Une si longue lettre - 1979/1981 Un chant écarlate - 1982 tusen takk jeg har funnet to andre og ^^ So Long a Letter og Scarlet Song Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå