Gå til innhold

Hvorfor har alle Chieftec?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig hvor mange som sitter å glor på kabinettet sitt.

Mitt står under pcbordet og siden jeg stort sett sitter å ser på det som foregår på skjermen, så er det vel stort sett det samme hvordan kabinettet ser ut.

Mulig jeg har misforstått noe her men :-?

Joda jeg har Chieftec :), innkjøpt for en uke siden.

Kjøpte det pga plass, designløsninger, bra å bygge i.

Lenke til kommentar
<<Offtopic: Noen som vet hva den avlange plast tingen som er neders (innfordi vifteplassen) i Chieftech dragon kabinettene er for no ? >>

Du mener den lilla greia med alle de firkantede åpningene i, nederst og innerst foran?

Jeg antar at det er til å strekke kablene gjennom for å få et ryddig oppsett vekk fra disker, hovedkort og PCI-slotene. Det er i alle fall det jeg har benyttet "plast tingen" til :)

så vidt jeg har forstått det skal det være som støtte for fullsize kort.

men men, lei av chiefttec nu, ga det bort til brudern og kjøpte nytt lian li pc75

pc75usb.jpg

angrer litt på kjøpet nå, virker ikke så solid som jeg trodde lian li var, skrangler litt i ene sideplata (fixet med tykk dobbelsidig tape), frontpanelet er latterlig skrøpelig (iallefall festene) og resettknappen fant det for godt å være på plass, så den hoppa liksågodt ut av hullet sitt og siden har jeg ikke maktet å feste den igjen :oops:

men ellers, storfornøyd, stilig som fan og det ble en del lettere enn chieftecen min lell, skulle bare ønske jeg kunne få tak på en PC76 med plass til 12 HD'er, da hadde jeg vert fornøyd :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...