Simen André Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har Chieftec jeg også, og det er tungt som bare det. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte meg aluminium istedetfor stål. Men bare det har plass til 9 harddisker eller flere så er jeg fornøyd. Ellers betyr ikke kabinettet noe som helst Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Drar på lan hver helg med chieftechen in på 26 KG( :o ) men herregud det er jo bare 50 meter å bære lissom så dere som klager på vekta må være noen reker som har godt av å løfte noen fler kilo. (Chieftech lager aluminium kabbis oxo dah.) Kabinettet føles lettere for hver gang jeg løfter det så det med vekt bryr jeg meg ikke om. Det er GENIAL vifteplassering i dem, geniale moddemuligheter, gode psuer i dem o.s.v Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Drar på lan hver helg med chieftechen in på 26 KG( :o ) men herregud det er jo bare 50 meter å bære lissom så dere som klager på vekta må være noen reker som har godt av å løfte noen fler kilo. (Chieftech lager aluminium kabbis oxo dah.) Kabinettet føles lettere for hver gang jeg løfter det så det med vekt bryr jeg meg ikke om. Det er GENIAL vifteplassering i dem, geniale moddemuligheter, gode psuer i dem o.s.v Må si meg enig i alt dette, 26kg er litt tungt, men er jo bare korte 50 meter da :wink: Lenke til kommentar
bkak Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Fordi det er billig med PSU og ser greit ut, er praktisk og har gode løsninger. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 det må jo være en grunn til at det er mange som har det? leste tidligere her at det hadde noe med å gjøre at det kom ut da aopen eide markedet, men det er jo mange som kjøper det enda.. det er kanskje på grunn av at det er billig, greit nok design, plass til det meste osv.. og de som ikke klarer å bære det må være skralle og jævli.. Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg skal kjøpe Chieftec Dragon Big Tower m/dør Sort 4. mai Jeg kjøper det fordi det er billig, Stilig, stil ++ Det er plass til mye der og de er lette å modde. Er ikke det det en casemodder vil ha? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 leste tidligere her at det hadde noe med å gjøre at det kom ut da aopen eide markedet, men det er jo mange som kjøper det enda.. det er kanskje på grunn av at det er billig, greit nok design, plass til det meste osv.. og de som ikke klarer å bære det må være skralle og jævli.. Ja det er fortsatt en av de beste når det kommer til godt oppsett, utseende og pris. Det finnes jo flere kabinetter som ser finere ut, men som ikke har så gode løsninger. De som er bedre har også tilsvarende høyere prislapp. Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 anngående modding... Har noen prøvd å tatt av "topp lokket" på chieftechen??? går det greit tro... ville vært mye letter å lage hull til radiator viftene med plata av. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 anngående modding... Har noen prøvd å tatt av "topp lokket" på chieftechen??? går det greit tro... ville vært mye letter å lage hull til radiator viftene med plata av. leste en artikkel om det, mener å huske at de borret ut de knottene som holder lokket på plass og erstattet dem med litt mer normale skruer. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Silenoz.. er heeeeelt enig med deg! compucase sin dragon slayer eier :D:D slå den dere!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 anngående modding... Har noen prøvd å tatt av "topp lokket" på chieftechen??? går det greit tro... ville vært mye letter å lage hull til radiator viftene med plata av. går fint som f*** å borre av hode på poppnaglene for så å sette inn skruer/nye poppnagler etterpå Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Takk for svar! chieftech big tower rule!!! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvorfor har alle Chieftec? det er F**N meg ikke noe fint!jeg har sett meg runt om kring på forumet nesten alle har Chieftec det som duggggggger er Moonligth!http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MO2000S folk har jo forskjellige meninger. Lenke til kommentar
scHe! Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 moonlight er BEST, Chieftec er enkelt. en fordel: det er stort Lenke til kommentar
mbst Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Romslig, oversiktlig, smarte, brukervennlige løsninger og god luftstrøm, ikke for dyrt. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Romslig, oversiktlig, smarte, brukervennlige løsninger og god luftstrøm, ikke for dyrt. Jeg vil nå si det er for dyrt. Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Men hvorfor alle har det? Er vel med at det er stor plass, plass til det meste + litt til, er gode løsninger, litt tungt, men bryr meg ikke. ser ikke helt forjævligt ut heller.. men når alle har slikt så blir det for kjipt, jeg var en av de første som fikk slik her... Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Noen syns at chieftec kabinettene er dårlige....Men mange syns det er bra fordi det er veldig bra plass i de...Enkle å modde som sagt....Er man dritt lei døra forran, ta den av.....Enklere en det blir det ikke.... Moonlight kabinette er stygt og jeg har hørt det er xtremt dårlig plass...men det er noe jeg har hørt..... Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl slik kasse som jeg har.... Nesten blitt billig.... kan nevne at den kassa kosta meg littebittegranne mer enn 1500 spenn når jeg handla den for 1.5 år siden Omjeg husker korrekt kosta den meg omtrent 3 ganger så mye (rundt 4 laken) som Sigurd drugiS ville ha sagt d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå