Gå til innhold

Hvorfor har alle Chieftec?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drar på lan hver helg med chieftechen in på 26 KG( :o ) men herregud det er jo bare 50 meter å bære lissom så dere som klager på vekta må være noen reker som har godt av å løfte noen fler kilo. (Chieftech lager aluminium kabbis oxo dah.) Kabinettet føles lettere for hver gang jeg løfter det så det med vekt bryr jeg meg ikke om.

Det er GENIAL vifteplassering i dem, geniale moddemuligheter, gode psuer i dem o.s.v

Lenke til kommentar
Drar på lan hver helg med chieftechen in på 26 KG( :o )  men herregud det er jo bare 50 meter å bære lissom så dere som klager på vekta må være noen reker som har godt av å løfte noen fler kilo.  (Chieftech lager aluminium kabbis oxo dah.)  Kabinettet føles lettere for hver gang jeg løfter det så det med vekt bryr jeg meg ikke om.

Det er GENIAL vifteplassering i dem, geniale moddemuligheter, gode psuer i dem o.s.v

Må si meg enig i alt dette, 26kg er litt tungt, men er jo bare korte 50 meter da :wink:

Lenke til kommentar

det må jo være en grunn til at det er mange som har det? leste tidligere her at det hadde noe med å gjøre at det kom ut da aopen eide markedet, men det er jo mange som kjøper det enda.. det er kanskje på grunn av at det er billig, greit nok design, plass til det meste osv.. og de som ikke klarer å bære det må være skralle og jævli..

Lenke til kommentar
leste tidligere her at det hadde noe med å gjøre at det kom ut da aopen eide markedet, men det er jo mange som kjøper det enda.. det er kanskje på grunn av at det er billig, greit nok design, plass til det meste osv.. og de som ikke klarer å bære det må være skralle og jævli..

Ja det er fortsatt en av de beste når det kommer til godt oppsett, utseende og pris. Det finnes jo flere kabinetter som ser finere ut, men som ikke har så gode løsninger. De som er bedre har også tilsvarende høyere prislapp.

Lenke til kommentar
anngående modding... Har noen prøvd å tatt av "topp lokket" på chieftechen??? går det greit tro... ville vært mye letter å lage hull til radiator viftene med plata av. :yes:

går fint som f*** å borre av hode på poppnaglene for så å sette inn skruer/nye poppnagler etterpå

Lenke til kommentar

Men hvorfor alle har det? Er vel med at det er stor plass, plass til det meste + litt til, er gode løsninger, litt tungt, men bryr meg ikke. ser ikke helt forjævligt ut heller.. men når alle har slikt så blir det for kjipt, jeg var en av de første som fikk slik her...

Lenke til kommentar

Noen syns at chieftec kabinettene er dårlige....Men mange syns det er bra fordi det er veldig bra plass i de...Enkle å modde som sagt....Er man dritt lei døra forran, ta den av.....Enklere en det blir det ikke....

Moonlight kabinette er stygt og jeg har hørt det er xtremt dårlig plass...men det er noe jeg har hørt.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...