Gå til innhold

Hvorfor har alle Chieftec?

Anbefalte innlegg

Godt kabinett til en god pris og den har et ganske fint anonymt design synes nå jeg.

Hadde det før og var glimrende fornøyd. Har nå solgt pc'en, og kjøpt meg ny, men pga lite penger ble det det billigeste kabinettet jeg fant.

Var svært mye bedre fornøyd med Chieftec enn det jeg har nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at de fleste har Chieftec er pga. at når det kom så var det AOpen som var størst på markedet, og det forklarer jo litt om hvordan standarden var den gangen. Det fantes jo selvsagt mye bedre alternativer, men de koste deg skjorta. Chieftec kom på markedet med masse gode og servicevennlige løsninger til en rimelig penge og utkonkurrerte alle andre modeller siden de kosta like mye. Hvis en har to like dyre kabinetter, og det ene er klart bedre satt opp og langt penere enn det andre, så er jo ikke valget så vanskelig.

Personlig så synes jeg kabinettene er mye finere enn mange andre på markedet, og har langt bedre løsninger enn de fleste. Når det kommer til utseende vs. funksjonalitet så er det jo svært individuelt hva som er best. Ang. det MoonLight kabinettet så er det jo fint, men svært bruker- uvennlig samt langt dårligere til overklokking og kjøling enn Chieftec. Ditt valg hva du velger. Jeg foretrekker Chieftec, og du Moonlight. Vær så snill å ikke start enda en fanboy diskusjon!

Lenke til kommentar
når det gjeller priskvalitetmoddepotensiale, må jeg nok si meg meget fornøyd med mitt avantech "server" miditower.. sykelig billig også ca 550kr..

Jeg har det selv til servern min, og er svært fornøyd! Når det er sagt så ville jeg fortsatt vagt Chieftec hoved- maskina. Dette siden jeg ikke ser så stor mulighet til å modde det i forhold til Chieftec'en. Men det er svært service- vennlig og billig!

Lenke til kommentar

de lePont kabinettene er jo helt råe da..

selv har jeg Chieftec Dragon, og er ganske førnøyd med det.

Da jeg bestillte fra Komplett.no valgte jeg et SORT tower, men når det kom fram var det grønt.. (huff)

men slapp av alle sammen, har moda det nå. (dvs. pussa det ned, skåret hull i døra til vindu, lagd klart amd merket som skal lakkes på den ene siden osv)

Lenke til kommentar

Compucase synes jeg er ganske coole i forhold til pris ihvertfall. LePont etc er seff coolere, men koster også skjorta :D.

Har lyst til å kjøpe meg dette black.jpg

Ut ifra spesifikasjonene så er det like stort og har like mange hdd plasser etc som det som er testet hos hw.no, men har ikke dør. Orker ikke dør :D

Lenke til kommentar

Chieftec er billig og bra. Mitt fulltower med 360watt strømforsyning kosta ikke mer enn 1100 kroner. Det er praktis :fin sidedør, lett med cd-rom'er og hardisker. Det er også svært enkelt å få kjølt harddiskene, krever bare en 80mm vifte som klipses på plass. Man får mange bra funskjoner til den prisen. I tillegg så kan man velge alle mulige mer eller mindre vakre farger, og chieftec har faktisk tastatur/mus-pakker som matcher alle de grelle fargene....

Lenke til kommentar
Syns alle kabinettene hos Microplex er STYGGE! (NB! Alle utenom Sjefstech og LianLi) De ser billlige ut og har 0 stil. Den som posten over viser ser totalt n00b og plastikklaga ut. ok2k?

:lol: . Er ikke d cooleste kabbinettet, vet d, men bra til den prisen. Synes egentlig at dette er coolere: silver.jpg Men den har den hersens døra da. Synes den er litt stress :p:D

Lenke til kommentar
Compucase synes jeg er ganske coole i forhold til pris ihvertfall. LePont etc er seff coolere, men koster også skjorta :D.

Ut ifra spesifikasjonene så er det like stort og har like mange hdd plasser etc som det som er testet hos hw.no, men har ikke dør. Orker ikke dør :D

Legg merke til en ting på det kabinettet! Hvor er resetknappen ???

Knekk den du Holmes!

Lenke til kommentar

Legg merke til en ting på det kabinettet! Hvor er resetknappen ???

Knekk den du Holmes!

Er ikke det den lille knappen like over power knappen?

Eller er det LED?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...