PerUlv2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ok - kan vi være enige om at pr. i dag vil ett 260 eller 4870 holde i massevis til en 22"? Da kan det være lurt å kjøpe et av dem - da de er forholdsvis rimelige, og heller kjøpe ett nytt kort når 260'en/4870'en begynner å skrante - det kan fort være det mest lønnsomme - for da har ganske sikkert både ATI og Nvidia lansert minst en ny serie. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 1 innlegg med personhets, rasisme eller andre unødvendige kommentarer til eller om andre brukere er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Huff, har vist laget drama her:\ Jeg er bare ikke så velvitende selv, men vil gjerne ha en løsning som også kan fungere litt i fremtiden, ikke bare noe som er topp akkurat nå, slik jeg har forstått E8400 og 260 osv er. Så kort oppsummert har jeg forstått det riktig? Tror jeg går for en E8500/8600 med en 285 til, lest litt rundt på andre sider også. Dette skulle vistnok være en grei løsning. Til dette vil jeg ha Asus P5Q Deluxe, P45, Socket-775, DDR2 som hovedkort. Har dette kortet plass til noen rambrikker større enn 800 mhz? I så fall hvilke? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Det tar alle DDR2 brikker uansett hastighet - Corsair er som regel sikrest med Asus. Men skal du først opp i såpass dyrt hovedkort og skjermkort hadde jeg vurdert i7 faktisk, du får ett Gigabyte X58 kort på komplett til 1699,- nå - kun med Crossfirestøtte riktignok. Men med såpass oppsett ville jeg definitivt også byttet skjerm til minst 24"/1920x1200 Endret 5. februar 2009 av PerUlv2 Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Okei, ja må vel se på det også kanskje da. Så alle ddr2 ram brikker passer på det kortet osv da? Fysisk plass der? Fordi jeg fikk en mail fra komplett at de dominator brikkene ikke passet inn der. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Kjøp Corsair XMS brikker, Dominator er oppskrytt og overpriset. Skal du kikke på i7 er det DDR3 som gjelder. Endret 5. februar 2009 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå