Unlimited LTD Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg forsto det uten problemer... Er ikke så vanskelig som det ser ut som. Er dette foresten gamer.no eller er det nye Tek gamer side? Lenke til kommentar
DeZtr0 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg forsto det uten problemer... Er ikke så vanskelig som det ser ut som. Er dette foresten gamer.no eller er det nye Tek gamer side? Tek gamer "hvaskaljeghete" gamer.no sin sak Endret 3. februar 2009 av DeZtr0 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er dette foresten gamer.no eller er det nye Tek gamer side? http://www.gamer.no/ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det som er bra er at Epic ikke prøver å "sugarcoate" eller pakke inn dette på noen måte, de innrømmer at de har driti seg ut, er lei seg, og gjør alt de kan for å fikse det. Vanskelig å være sinte på de da, IMO. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja det er sant, fremfor å komme med en 200 sider pressemelding med roing beder enn verdenstoppene i roing sier de det som det er , we fucke up, sorry. Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ryback, tenkte akkurat på det samme. Hva hindrer da f.eks. Microsoft i å gjøre det samme på Windows? Jeg regner vel med at på en slik skala vil myndighetene slå neven i bordet, men litt skummelt er det jo. //Torgeir Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva er det for en tittel? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vær så snill, hold slike forferdelige internett-trender borte fra seriøse artikler. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Synes ikke dette er så fælt...Ikke så farlig å bare måtte tilbakestille daton på PCen eller bare rett å slett vente litt... Poenget er at slikt ikke skal skje. Hva ville du sagt om GPSen i bilen din sluttet å virke pga en dato? "...men midlertidig kan man fikse problemet ved å tilbakestille klokka på dashbordet til en tidligere dato." Dette er overhodet ikke akseptabelt. Har du betalt for å bruke et produkt så skal ikke slikt skje. Det bryter uansett med lisensen som er inngått med kjøper. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Feil kan skje, joda det er brytende etc etc men nå har Epic sagt at de gjorde en feil og skal da rette opp i det så da synes jeg ikke det er noe problem lengere. Hadde vært mye værre hvis Epic hadde sagt "vi har ikke gjort noe galt" og latt brukeren sitte med et ubrukelig produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg