Gjest Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hei. På pcene vi får fra skolen er det noen programmer det ikke går å installere, fordi datamannen har satt på noen instillinger. jeg vet at det er mulig å gjøre det likevel, men jeg vet ikke hvordan. har hørt at det er noe med administrator osv. noen her som kan hjelpe meg? skal installere Bumptop. har msi filen på pcen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 er en koselig topic her med instruksjoner for hvordan! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 herregud, teit. er det noen andre som kan hjelpe til med dette? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 tror mesteparten av forumet her kan, spørsmålet er vell mer om de vil ville ikke satt så veldig pris på om noen hjalp en av "mine" elever med omgå sperrene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sperrer er satt for at ungene ikke skal spille WOW og all mulig drit hjemmefra på skolepc'ene. Sånn er det bare. Spill dataspill hjemme. Gjør skolearbeid på skolen. Case solved. Du får ingen hjelp til å omgå sperrer på dette forumet. Slike tråder blri bare stengt. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Høyr på folket i tråden. Les også tråden curzader linker til. Tråden stengast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg