OlaStandal Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvilket av disse to OS'ene driver best på min maskin? Maskin: HP Compaq 6715b 1 gb ram Mobile AMD Sempron Processor 3600+ 2 Ghz. ATI Radeon X1250 OS: XP Pro Windows 7 Hvilket OS driver best? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Uten at jeg har kjørt windows 7 for mye, men jeg ville nok gått for XP. Om du søker ytelse Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Slike modifiserte XPer kan jo være et alternativ. Hvet ikke om det er lovlig da men Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Etter det jeg har lest så skal W7 kjøre bedre enn XP i de aller fleste tilfeller, og i tillegg er det gratis beta på gang, du kan jeg bruke den til å teste og se om du blir fornøyd. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, men siden han ikke sier noe om hva det skal brukes til er det vanskelig å si. For all del, test W7. Men jeg tror fortsatt ikke på at W7 kjører bedre på såpass utdaterte maskiner Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Venter til Vista 7 blir ferdig før jeg tester det jeg, kjører xp på så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå