-=Petter=- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei Linken ser nornlunde slik ut: http://petterxxxxxxx.co-uk.etellerannet.com det etter http://er det du har forran krøllalfaen i mail adressen din på msn. Har ikke prøvd og gå inn på linken da jeg ser at dette ikke kan være nor glupt noe i det hele tatt. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sannsynligvis en phising-side der du blir bedt om å taste inn brukernavn og passord. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 javel? brukernavn og passord til hva da f.eks.? Har dem kanskje kopiert en side man bruker mye eller noe slik? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Brukernavn og passord til msn-kontoen. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 oki... prøvde og google den ene linken jeg har fått, fant ingenting, så da åpnet jeg ikke... vil liksom ikke ha virus heller... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Får sånn drit ifrå fleire eg har på kontaktlista mi. Det vert sendt ut når dei er fråkopla. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 oki... prøvde og google den ene linken jeg har fått, fant ingenting, så da åpnet jeg ikke... vil liksom ikke ha virus heller... Kan du sende meg linkadressen på pm? Får sånn drit ifrå fleire eg har på kontaktlista mi. Det vert sendt ut når dei er fråkopla. Be dem om å skifte passord på kontoen sin. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 kommer når dem er frakoblet ja, har ikke noen logg akkurat nå, da jeg hadde sys kræsj. ellers skulle du fått link Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 kommer når dem er frakoblet ja, har ikke noen logg akkurat nå, da jeg hadde sys kræsj.ellers skulle du fått link Gi melding til de du får det fra om å bytte passord på kontoen sin. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Det er gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå