KongRudi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kikkett bakpå coveret til endel populære 360-spill i går, og la merke til at nesten ingen spill hadde flere enn 18 spillere i multiplayer-modus. Brothers in Arms hadde 22 spillere, men alle de andre mest populære spilla jeg så hadde 8/16/18 spillere. Skjønner at dette ikke er ett stort problem, men det må jo være irriterende for folk som liker å spille i klaner, og på spill med store kart. - Først lurer jeg på om jeg har oversett noen titler? - Hvis ikke så lurer jeg på om noen vet hvorfor er det ingen spill som støtter 32, eller flere spillere - slik som er vanlig på de andre plattformene (ihvertfall PC/PS3 som jeg har)? Er maximum spiller-antallet begrenset, isåfall til hva? Er dette kanskje pga. cross-game voice-chat, system-link, eller noe annet som gjør dette? Noen som har noe peiling på dette? Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Battlefield: Bad Company har 24 spillere online. Men ja, det er et godt poeng. Alltid lurt på hva det er som gjør det så vanskelig å nå PC nivå, når det kommer til antall spillere online, i et ordninært spill. (Ala BF2 etc.) Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Få 360 som støtter 32 spillere. Hvorfor det ikke gjør det vet jeg ikke. Men på PS3 er det en del spill som støtter 32 spillere, pluss Resistance 2 som støtter 64 spillere..Og MAG som skal støtte 256 spillere, men det er vel en stund til spillet kommer. Endret 3. februar 2009 av ImmortalTechnique Lenke til kommentar
DjDawg Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg så ihvertfall på mine spill.. Call of duty 3 har 24 spillere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå