hantimilon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Trenger noen å spille Halo 3 campaign legendary med. Gjør det hovedsaklig for achievementsene Så add meg på friendlist om du har lyst å spille igjennom på legendary. Endret 5. februar 2009 av hantimilon Lenke til kommentar
simentp Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trenger noen å spille Halo 3 campaign legendary med. Gjør det hovedsaklig for achievementsene Så add meg på friendlist om du har lyst å spille igjennom på legendary. Jeg kan være med! Men ikke idag I morgen kan jeg sikkert fra klokken 15.00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg kan joine. Gt : zapturi Lenke til kommentar
Aoopoo3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan være med fra kl 15:00 i morra jeg å GT: aoopoo3 Lenke til kommentar
Long Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg joiner, jeg også! Gamertag: Longxinus La til alle her... legg til meg, og? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 INGEN!! ABSOULT INGEN kom jo!!! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ALLE er nok opptatt med Halo Wars Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvis du fortsatt mangler en og spille med blir jeg med når som helst! er keen på de achievementsene selv! ^^ Legg meg til, gamertag: andr3asb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) INGEN!! ABSOULT INGEN kom jo!!! Jeg og hantimilon spilte i noen timer tidligere i dag, fullførte de fire første banene før han forsvant. Kan sikkert spille en del mer i morgen. Endret 5. februar 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 jeg skal værtfall spille i kveld (rundt halv 10) om noen har lyst å bli med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå