Gå til innhold

webcam fra tg 2003

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*titter på PCen til venstre for seg* *Ser _to_ webkameraer.* *Titter på PCen bortforbi der. Ser en til.* *Titter enda litt lengre, ser 500til...*

Skal komme opp en offisiell side på gathering.org hvor alle kan sende inn addressen til sitt webcam, hvis alle sender inn der blir det en del hundre stykker :)

Lenke til kommentar

Holder egentlig bra med 1 kamera... Ser ingen interesse i å se 5100 menesker sitte og kose seg med pcen gange 500.

Sjalu... Tja kanskje litt, men uansett detta er ikke big brother hvor damene har v på musa :D . Big Brother mangler definitivt en kameravinkel fra golvet opp mot dusjstrålen :lol:

Lenke til kommentar
Får beskjeden "The camera is now OFFLINE"

Er den ikke oppe 24/7?

Me2... prøvd gjentatte ganger, men offline hele tiden.

ueland85: angående TGTV: "Windows Media Player cannot play the file because the server is busy. Try again later."

Det er nå 5min til "hardware tv", men får ikke sett det pga server is busy.. prøvd å komme inn på den i hele dag, med samme resultat hver gang. blir det ikke no TGTV da eller?

Lenke til kommentar
angående TGTV: "Windows Media Player cannot play the file because the server is busy. Try again later."

Det er nå 5min til "hardware tv", men får ikke sett det pga server is busy.. prøvd å komme inn på den i hele dag, med samme resultat hver gang. blir det ikke no TGTV da eller?

Bruker du denne linken?

http://www.slengpung.com/tgtv.asx

Men, den hakker som bare f'en hos meg. Uansett hvilken hastighet jeg velger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...