Ueland Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 For dere som vil se hva som skjer på tg-03 så kan dere klikke inn på url nedenfor: http://hardware.camarades.com/ det kan hende at båndbredden er litt slukt av å til så bare prøv helt til dere kommer gjennom. :-) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Could not connect to remote server... Men så trenger jeg ikke webcamera for å se hva som skjer her dah! Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 åh noe så spennende! rekke på rekke med nerder som sitter å trøkker. Ja, hvem trenger vel TV i påska når man har webcam fra tg? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 åh noe så spennende! rekke på rekke med nerder som sitter å trøkker. Ja, hvem trenger vel TV i påska når man har webcam fra tg? Enda en som er misunnelig på oss 5100 utvalgte Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Like spennende som å se gress vokse... Neida, bra tiltak av hw.no, så får vi som ikke kan være der få med oss litt vi også Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 skulle hatt 4 kameraer til så hadde vi fått med oss alt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 *titter på PCen til venstre for seg* *Ser _to_ webkameraer.* *Titter på PCen bortforbi der. Ser en til.* *Titter enda litt lengre, ser 500til...* Skal komme opp en offisiell side på gathering.org hvor alle kan sende inn addressen til sitt webcam, hvis alle sender inn der blir det en del hundre stykker Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 spørs hvor god oversikt de forskjellige har da Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Holder egentlig bra med 1 kamera... Ser ingen interesse i å se 5100 menesker sitte og kose seg med pcen gange 500. Sjalu... Tja kanskje litt, men uansett detta er ikke big brother hvor damene har v på musa . Big Brother mangler definitivt en kameravinkel fra golvet opp mot dusjstrålen Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg synes det er kulere med et webkamera inne i rekka, en 10 på taket som ser nedover. Når kameraene er inne i rekka får seeren et mye større innblikk i livet på TG. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 nesten som et reality show dette her, big brother ser deg! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 slik....rett under der sitter jeg med laptop :-) Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 wææææ... jeg ser en mann.. lignet på Kebab Guden Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Det var sannsynligvis Mangus Johansen Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Får beskjeden "The camera is now OFFLINE" Er den ikke oppe 24/7? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Får beskjeden "The camera is now OFFLINE" Er den ikke oppe 24/7? Me2... prøvd gjentatte ganger, men offline hele tiden. ueland85: angående TGTV: "Windows Media Player cannot play the file because the server is busy. Try again later." Det er nå 5min til "hardware tv", men får ikke sett det pga server is busy.. prøvd å komme inn på den i hele dag, med samme resultat hver gang. blir det ikke no TGTV da eller? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 angående TGTV: "Windows Media Player cannot play the file because the server is busy. Try again later." Det er nå 5min til "hardware tv", men får ikke sett det pga server is busy.. prøvd å komme inn på den i hele dag, med samme resultat hver gang. blir det ikke no TGTV da eller? Bruker du denne linken? http://www.slengpung.com/tgtv.asx Men, den hakker som bare f'en hos meg. Uansett hvilken hastighet jeg velger. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Bruker du denne linken?http://www.slengpung.com/tgtv.asx Men, den hakker som bare f'en hos meg. Uansett hvilken hastighet jeg velger. Sikker på at det er riktig url :-? Får bare en blank side og ikke no mer når jeg går inn på den. (prøvd 5-6 ganger nå) Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Du må åpne Media Player og lime linken inn i "Åpne URL-adresse". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå