Sigurdl Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lurer på hvordan du kan få vanlige DVD filmer over på Ipod Touch. Skulle gjerne hatt noe gratis programvare for og få filmen over på hardisk også over på Ipoden. Har noen forslag????? Takker på forhond for alle inlegg Lenke til kommentar
Dastardly_ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) For å få video på Touch må filen være mp4 format. Tror at du faktisk får med alt som er nødvendig av programmer herfra DVDVideoSoft gratis så klart =) Denne kan laste ned youtube til iphone(touch) pg pc. Og lignede. Endret 4. februar 2009 av Jisco Lenke til kommentar
frisken Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Touch har ikke dvd-rom, så det går nok ikke. MEN du kan prøve et program som heter DVD catalyst om jeg ikke tar feil. Det har jeg god erfaring med. Lenke til kommentar
Leify94 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du kan laste ned Magic DVD Ripper. der kan du rippe til MP4 format som støtter iPodden din. Jeg bruker selv det programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå