shug Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei, Broren min klarte å tukle med noe på en torrentside slik at jeg ble ip-bannet derifra, og med tanke på at jeg selv nå, over 1 mnd senere fortsatt ikke kommer inn, så går jeg utifra at jeg ikke har en dynamisk IP. Finnes det noen måte jeg kan anvende denne torrentsiden på da? f.ex det No-IP programmet (Men da bare loader den evig). Setter pris på all hjelp takk Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 får du ikkje ny IP etter å ha tatt av strømmen til modem/router og ventet noen minutter i håp om at andre kunder blir tildelt din IP så trenger du en PROXY server et sted - men, gratis proxy servere er som regel trege eller allerede sperra. Du kan evt prøvde deg på at du har fått ny IP og skylde på tidligere bruker av IP og håpe dei hever sperringa (fat chance tho..) Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Du kan eventuelt prøve å bruke tor: http://tor.eff.org Det er treigt dog, men forhåpentligvis trenger du bare å bruke tor på trafikken til server, og ikke til peers. Men, som bjorn.e sier: Desverre finner en ofte at brukerene av tor har vært litt ufine - så tor's exit points er ofte bannet de også, særlig opp mot større sider/servere Endret 5. februar 2009 av Sondring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå