michael691 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei. Jeg har kjøpt masse gjennom ebay i en lang stund nå men har nylig blitt bannet fordi jeg ikke la igjen feedback og fordi jeg ikke betalte en vare (fordi jeg ikke hadde mer penger igjen på paypal) Hva kan jeg gjøre nå :s? Har masse å bestille som jeg trenger. Hvor lenge må jeg vente? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Registrere deg på nytt? Uansett, hvorfor bestillte du når du ikke hadde penger til alt? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Registrere deg på nytt? Uansett, hvorfor bestillte du når du ikke hadde penger til alt? lagde ny konto og der ble jeg busta.. Jeg regnet ut og alt det der. Men det viste seg at jeg manglet et par kroner på å kjøpe det jeg trenger. edit: får vel si at jeg toppa up kontoen i går, og nå bestilte jeg rett før jeg ble banna på den nye kontoen. Har jeg mista 300 kr i dass nå da..? Endret 3. februar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ble nysjerig her nå på hva det er så mye du skal ha derfra prøvd å registrere ny bruker på en annen datamaskin? og bruke et annet navn til den andressen du bor (om det er mulig) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Ble nysjerig her nå på hva det er så mye du skal ha derfra prøvd å registrere ny bruker på en annen datamaskin? og bruke et annet navn til den andressen du bor (om det er mulig) Kanke bruke en annen adresse Kjøper masse diverse ting. Nå var det gitar klistremerker og 200 plektere Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 logga innpå min ebay account netopp, var vist banna selv :S Skulle kjøpe en film, så eg lagte en ny account på en ny email, gjikk fint. Har nå betalt filmen og alt ser ut til og være i orden. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 logga innpå min ebay account netopp, var vist banna selv :SSkulle kjøpe en film, så eg lagte en ny account på en ny email, gjikk fint. Har nå betalt filmen og alt ser ut til og være i orden. Men snart finner de ut at det er samme adresse, og banner den òg.. Jeg skal også bestille Dead Man's Letter btw. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Der var den nye banna og ja men fikk heldigvis kjøpt filmen før det skjedde. den ble sendt i dag! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg burde få refund! betalte for den og greier, også fikk jeg melding: Your order was cancelled. faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå