analrytter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Heisann alle sammen. Som emne tilttelen seier, så skal eg ha særemne i norsk , og har framføring om 1 vekes tid. Her er strukturen på sær emne mitt : Struktur på eit særemne (gjeld først og fremst forfattarstudium) Eg har valgt om å ha om bøkene Engler & demoner, og Da Vinci Koden, som Dan brown har skrevet. 1: Innleiing, med forklaring på kvifor du valde akkurat denne oppgåva 2: Presentasjon av problemstillinga for oppgåva. 3: Kort presentasjon av forfattaren - født kvar og når - viktige biografiske opplysningar - oversikt over forfattarskapen - litteraturhistorisk plassering - utmerkingar/prisar 4: Presentasjon av bøkene du har lese, med svært korte handlingsreferat 5: Analyse av ei bok – behandling av problemstillinga. 6: Kortare omtale av dei to andre bøkene, framleis med vekt på problemstillinga. 7: Samanfatning og konklusjon 8: Kva utbytte har du hatt av arbeidet. Eg er mest interesert i å få hjelp i punkt 2, asso problemstilling! Eg har ikkje peiling på kva problem stilling eg kan bruke! Så derfor lurte eg på om nokon i dette forument kunne hjelpe meg med å finne ei problem stilling til særemne mitt Tuuuusen takk for hjelp, og om denne tråden er feil posta, så er det bare å fjerne den. Lenke til kommentar
HellsBells Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 For å kunne hjelpe deg med noe problemstilling kan du jo fortelle litt om punkt 1, hvorfor valgte du disse bøkene? Da kan det jo hende det er noe der som tilsier hva slags problemstilling du kan ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå