Vamos Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Avsluttet sidebar.exe i task-manager, av en eller annen grunn. Det skulle uansett ikke være noe farlig. Likevel er gadgetsene (sidepanelet) borte når jeg stater opp pc'en igjen. Har prøvd hundre kommandoer i command promt, men ingen funker. Er det noen som har peiling på hva problemet er, og om jeg eventuelt kan laste ned sidebaren fra Microsofts hjemmesider for å løse problemet? Endret 3. februar 2009 av aunmar Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Har du prøvd å skrevet Sidebar i søkefeltet? Du bør da få opp Help funksjon som hjelper deg å få den fram igjen. Endret 3. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Det merkelige er at ingenting funker. Når jeg trykker på alt av disse, så skjer INGENTING. Som om de ikke er der. Får ikke åpnet galleriet en gang. Fullstendig borte, virker det som. Likevel få jeg ikke noe "missing file" etc. http://bildr.no/view/338227 Ingenting av dette ovenfor er klikkbart. Lenke til kommentar
kijons Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) hei hei jeg sliter også med det problemet har du funnet ut hva som var galt? mvh jon Endret 9. februar 2009 av kijons Lenke til kommentar
MantaX Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei:) Du kan ikke ha deaktivert brukerkontrollen. Det vil ikke fungere når den er skrudd av;) Si fra om dette fikser det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå