Morthez Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hei sann, Jeg sitter med stk ødelagt headset til mobilen, men er ganske avhenggi av å kunne bruke et headset når jeg snakker i telefonen. Så jeg tenkte: Jeg må jo kunne bruke PCen som headset for telefonen. Men, det viser seg å ikke fungere rett ut av boksen. Er det noen som har noe erfaring med dette? Windows mobile/Windows Vista med BT. Finnes det noe software som funker for dette? Jeg har google'a litt, men har ikke funnet noe spessielt. Endret 3. februar 2009 av Morthez Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei, tydeligvis ingen som har laget noen løsning til dette formålet. Har lurt på det samme selv. Trodde det kanskje ville fungere med bluesoleil (ekstra software til blåtann-donglen), men det gjorde det jo ikke. Lenke til kommentar
Morthez Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg var litt forhastet når jeg skrev den posten. Jeg trodde det ikke fungerte, men det gjør! eneste problemet er at den overstyrer autosvar på en eller annen måte, slik at jeg ikke har mulighet til å velge om jeg vil snakke med vedkommene eller ei. (greit, HVERTFALL når det ringer tlf selgere:p) du gjør dette ved å koble til mobilen på vanelig måte til PCen, Går inn i Com.-mngr. BT og velger at du skal bruke PCen som håndfri/Handsfree. Neste blir å finne software for å behandle innkommende samtaler (vil ha freeware/Opensource!) Så blir litt mer googling når jeg bare får tid! Hvis noen vet om noen vet om noe slikt, let me know! Hvis noen lurer, så har jeg en HTC S730 og en IBM/Lenovo laptop ThinkPad BT device. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå