isprins Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tomtom kjører jo linux på sine gps'er, men etter det jeg har sett så finnes det ingen programvare som ordner oppdatering av den. Det eneste jeg har sett er nevnte programvare for vista! Skuffende at jeg må låne en pc med nevnte micro$oft operativsystem på vis jeg vil oppdatere tomtom'n.. Er det noen som vet om en linux versjon av oppdateringsprogramvare for tomtom ? Lenke til kommentar
isprins Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Fungerer ikke i wine? med wine så er nesten en del av vitsen med linux borte synes jeg.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jaha? Personlig bruker jeg praktisk talt aldri Wine, men jeg synes det er et spennende og viktig prosjekt alikevel. Langt bedre enn å måtte ha en Windows innstalasjon med lisens og det hele ihvertfall. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fungerer ikke i wine? med wine så er nesten en del av vitsen med linux borte synes jeg.. Håper du gjør som flere av oss på Tomtom forum og legger inn en e-post til Tomtom om at slik programvare ønskes for Linux. Det er vel omtrent det beste du kan gjøre akkurat nå. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bruker man linux i egne devices synes jeg ihvertfall man kan gi noe tilbake. Da veit jeg ihvertfall hvilket merke jeg ikke skal kjøpe hvis jeg skal skaffe meg gps inntil de støtter linux brukere å. Er det noen andre merker som kjører linux og som kan oppdateres fra linux? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå