Robinsb Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg føler jeg burde lese mye om emnene her for å kunne ha noen smarte kommentarer å komme med her Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bra kommentar! +1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg føler jeg burde lese mye om emnene her for å kunne ha noen smarte kommentarer å komme med her Bare si hva du mener i alle tråder, du finner definitivt en tråd som du liker her Bare ikke heng ut andre på forumet, og post pr0n og lignende, så skal du være trygg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Han er jo en pro når det kommer til å komponere poster. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Din første post telte ikke på postcounten din. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette er noe han kommer til å se tilbake på med stolthet om et års tid. Lenke til kommentar
Robinsb Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg håper ikke dere gjør narr av meg! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ingen grunn til å bekymre seg for det, slikt gjør man ikke her på bruket. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg håper ikke dere gjør narr av meg! Nei, hva får deg til å tro det? Det bryter da med retningslinjene. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Robinsb eier. Han er helt <3 Ikke plag ham! Velkommen Robinsb! Endret 9. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg plager da ingen. Ønsker ham velkommen; som en del av la familia. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg føler jeg burde lese mye om emnene her for å kunne ha noen smarte kommentarer å komme med her Det viktigste du må vite er at det er fullt av troll på forumet. ### slettet ### Endret 10. februar 2009 av cyclo Ikke spesielt snilt å oppfordre nye brukere til å bryte retningslinjene :( Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ta deg en tur innom lekeplassen. enkel og grei måte å bli vant til forumet og ha det litt moro med det samme. funka for meg Velkomen til diskusjon.no Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er folk dumme med deg får du sende oss en PM, så skal vi hetse dem for deg :!: No, I kid, I kid.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 No, I'm a kid, I'm a kid.. Fixed! Lesson number two: Alle poster kan "fikses" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå