vikingkylling Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Spillte på Gilrain. Ut ifra kin chat så forstod jeg det slik at de fleste skydde unna å prøve pug Hard Mode fordi man trodde at en pug ikke kunne klare det. Jeg sa i kin chat at det var rart, da jeg kom fra wow og hadde gjort mye pug's der på lvl80. Båre Heroics og raid. Har aldri prøvd raid selv, og har ikke planer om å gjøre det. Men uansett, problemet med Hard Mode er så vidt jeg vet at det er et raid som går på (dårlig) tid, så det er veldig viktig at alle vet nøyaktig hva de skal gjøre og hvilken strategi de skal bruke for å ta bossen så snart som mulig. En PUG er derfor risikabel da svært få, om noen, kjenner hverandre fra før. Hvem har ikke opplevd en huntard som konstant skyter fiender som er stunna eller insisterer på å dra til seg fiender midt i en kamp? Hvem har ikke irritert seg over en minstrel som ikke forstår hvorfor war-speech er ubrukelig i en gruppe? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hard Mode er ikke en raid det er 6 mann, du må gjøre noe i instancen for å aktivere hard mode. Kan jo sammenlignes med å gjøre Heroic versjon av instansen i wow. Forskjellen her er da at i wow så bruker man 5 minutter så har man rasket sammen folk for å gjøre Heroic instancen. Og i 95% av gangene klarer man det. I Lotro kan man prøve en hel dag uten å få sanket sammen 6 spillere for å gjøre en Hard Mode, dette fordi spilleren har så dårlig tiltro til at de klarer dette at de ikke vil forsøke. Minner meg om en selvoppfyllende profeti. Derfor forlot jeg spillet, ønsker ikke å tusle rundt uten å kunne få utrettet noe. Greit at min Kin gjorde dette men da var man som sagt avhengig av å stille opp til fastlagte tider som ikke passer meg så godt. Gjerne ganske sent, og når man skal opp klokka 6 for ågå på jobb så orker jeg ikke å spille til midnatt eller lengere. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 På laurelin har jeg aldri hatt det problemet. Selv spiller jeg mest med kinnet eller venner, men når jeg først pugger, så går det bra. Har til og med gjort DD etter bok 7 i PUG, noe som ikke kinnet en gang fikk til. Vell å merke så får vi til DD nå, fant ut at kampen ikke er så hard som vi trodde. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Hard Mode er ikke en raid det er 6 mann, du må gjøre noe i instancen for å aktivere hard mode. Kan jo sammenlignes med å gjøre Heroic versjon av instansen i wow. Forskjellen her er da at i wow så bruker man 5 minutter så har man rasket sammen folk for å gjøre Heroic instancen. Og i 95% av gangene klarer man det. I Lotro kan man prøve en hel dag uten å få sanket sammen 6 spillere for å gjøre en Hard Mode, dette fordi spilleren har så dårlig tiltro til at de klarer dette at de ikke vil forsøke. Minner meg om en selvoppfyllende profeti. Derfor forlot jeg spillet, ønsker ikke å tusle rundt uten å kunne få utrettet noe. Greit at min Kin gjorde dette men da var man som sagt avhengig av å stille opp til fastlagte tider som ikke passer meg så godt. Gjerne ganske sent, og når man skal opp klokka 6 for ågå på jobb så orker jeg ikke å spille til midnatt eller lengere. Har som sagt aldri spilt noe i Hard Mode, bare hørt om det. Men uansett, jeg spiller på laurelin og ser nesten bestandig folk rekruttere til et eller annet i hard mode, og svært ofte får folk beskjed om at gruppen er full allerede. Det kan da ikke være så umulig å finne grupper? Edit: Når skal jeg lære? Det er kanske ikke så veldig lurt å diskutere WoW vs LotRO med en som kaller seg Wowaddict... Endret 22. august 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hard Mode er ikke en raid det er 6 mann, du må gjøre noe i instancen for å aktivere hard mode. Kan jo sammenlignes med å gjøre Heroic versjon av instansen i wow. Forskjellen her er da at i wow så bruker man 5 minutter så har man rasket sammen folk for å gjøre Heroic instancen. Og i 95% av gangene klarer man det. I Lotro kan man prøve en hel dag uten å få sanket sammen 6 spillere for å gjøre en Hard Mode, dette fordi spilleren har så dårlig tiltro til at de klarer dette at de ikke vil forsøke. Minner meg om en selvoppfyllende profeti. Derfor forlot jeg spillet, ønsker ikke å tusle rundt uten å kunne få utrettet noe. Greit at min Kin gjorde dette men da var man som sagt avhengig av å stille opp til fastlagte tider som ikke passer meg så godt. Gjerne ganske sent, og når man skal opp klokka 6 for ågå på jobb så orker jeg ikke å spille til midnatt eller lengere. Har som sagt aldri spilt noe i Hard Mode, bare hørt om det. Men uansett, jeg spiller på laurelin og ser nesten bestandig folk rekruttere til et eller annet i hard mode, og svært ofte får folk beskjed om at gruppen er full allerede. Det kan da ikke være så umulig å finne grupper? Edit: Når skal jeg lære? Det er kanske ikke så veldig lurt å diskutere WoW vs LotRO med en som kaller seg Wowaddict... Hvis du leser tilbake noen poster så ser du jo at jeg sier at jeg synes Lotro er et bra spill. Det jeg ikke likte derimot var at på serveren jeg spillte på så var det særdeles vanskelig å dra igang en pug på lvl60. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ta det med ro, jeg bare kødda. Men du må innrømme det kan være vanskelig å holde seg objektiv med et slikt navn? Jeg ser du spilte på Gilrain? Det er kanskje der problemet ligger. Det er flere folk (eller i det minste aktive folk) på Snowbourne og Laurelin, så det kan nok være lettere å finne grupper der. Jeg er på Laurelin og har sjelden hatt problemer med å finne grupper uansett hvilket level jeg er på. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ja tipper jeg var uheldig med valg av server. Angående login navnet så har jeg lenge lurt på å bytte det, må bare finne et bra et Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 haha, nei skal finne noe som ikke referer til et spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå