OleAlexanderK Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hei! Hva funker, og hva funker ikke? Mvh. Ole A Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Syns det var litt mye forstyrrelser... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Likte ikke at jeg ikke så hele, så synes jeg (sitter på en bærbar, så jeg kan ta feil) at dette ikke var helt i fokus, spesielt eplet og druene var ufokusert hos meg. Overgangen fra skålen til bakgrunn var også ikke helt på høyden her hos meg. Men tanken var god. Endret 3. februar 2009 av hojohansen Lenke til kommentar
gautet Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Personlig er jeg ikke veldig begeistret for fargekombinasjonen her. Syns tomatene ble alt for oransje. Enig med hojohansen i at det burde vært med mer, særlig i høyre billedkant syns jeg. Greit at fatet er kuttet, men syns hele eplet burde fått være med. Fokus sitter ikke... Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Prøv igjen, med bedre fokus Men likte fargene og oppsettet Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, finner ikke helt fokus på fruktene i skålen jeg heller. Mulig bedre belysning hadde gjort seg her. Synest det et mørkt skjær i fruktene, men uansett. En annen vinkel kunne også passet. Ellers synest jeg utsnittet var i orden. Prøv igjen med motivene i fokus så blir dette bra! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Sagt tidligere, men rett fokus (!), ikke så harde skygger og "friskere" farger på eplen og tomatene. Endret 3. februar 2009 av Baroness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå