Gå til innhold

Innstallerte XP fra Vista - feil med /nldrv

Gwbe

Anbefalte innlegg

Jeg innstallerte XP uten å gjøre noe med S-ATA drivere og det fungerte fint, bare bootet fra XP CDen og innstallerte XP og det fungerte helt fint.

Deretter brukte jeg VistaBootPro når jeg var XP til å lage DualBoot og når jeg så restartet maskinen og fikk frem dual-boot skjermbildet så fungerte bare Vista, mens når jeg valgte XP (earlier versions of windows) så fikk jeg feil om at XP ikke kunne starte og fikk feil i fil "/nldrv" og deretter status hvor det står en del nuller.

Hva kan være årsaken til dette, når XP fungerte fint etter innstalleringen?

Endret av Gwbe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg innstallerte XP uten å gjøre noe med S-ATA drivere og det fungerte fint, bare bootet fra XP CDen og innstallerte XP og det fungerte helt fint.

Deretter brukte jeg VistaBootPro når jeg var XP til å lage DualBoot og når jeg så restartet maskinen og fikk frem dual-boot skjermbildet så fungerte bare Vista, mens når jeg valgte XP (earlier versions of windows) så fikk jeg feil om at XP ikke kunne starte og fikk feil i fil "/nldrv" og deretter status hvor det står en del nuller.

Hva kan være årsaken til dette, når XP fungerte fint etter innstalleringen?

Er det noen som vet noe? Det er altså fila /nldrv som har problemer (can't find or defect?). Dette bør noen vite noe om tror jeg. Hva sier dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...