Gullars Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hei Har sett opp eit phpBB 2.04 diskusjonsforum, og har fått forespørsle frå brukarane om eg kan laga ein chat, kor alle som er registrerte kan delta. Er det muleg dette? At når ein er innlogga i phpbb kan ein også nytt chatten? Går det an å henta brukarnamna og passorda ut frå phpbb-databasen, slik at brukaren ikkje treng å registrera seg på nytt? Er det laga eit ferdig chat-script som kan gjera dette? Kor finn eg det? Er det vanskeleg å laga? Har aldri laga noko i php før... Nokon som har lyst til å laga det? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 det tviler jeg på går ann... Men hvis det er mulig så vil jeg også ha bruk for det! Hadde vert kult.. Men igjen, jeg tviler Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 burde jo fint gå an...? for ein som har litt peiling er det sikkert lett å laga dette som addon Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Ja, tror det går ann å laste ned og legge til et Chat forum på phpBB. http://phpbbfm.com/phpBBFM/chatroom.php Misforstod litt først :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå