Sebadoh Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hei Er forholdsvis ny på dette forumet og fant bare ut at jeg ville prøve meg på å få kritikk av folk jeg ikke kjenner, til en forandring EXIF: 1/250 lukkertid f/6.7 ISO 100 AWB Har photoshoppa det litt i etterkant. Endret 3. februar 2009 av Sebadoh Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror jeg hadde likt det bedre ute gjerde i front... Lenke til kommentar
telealf Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kanskje beskjære vekk noe av himmelen (slik at bildet blir i standard fomat)? Eller bskjære like over gjerde dersom du ønsker å "fortelle" noe med/om himmelen? Ellers bra bilde, men lengste billedkant er vel litt større enn anbefalt i retningslinjer? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kanskje beskjære vekk noe av himmelen (slik at bildet blir i standard fomat)? Eller bskjære like over gjerde dersom du ønsker å "fortelle" noe med/om himmelen? Ellers bra bilde, men lengste billedkant er vel litt større enn anbefalt i retningslinjer? Lengden er innefor retningslinjene (maks 1280), men vi pleier å si at når bildet er på høykant, så kan det være en ide å gå ned noe. Det er et OK bilde med fine duse farger, men gjerdet i bunnen skjemmer mye, så jeg ville nok kuttet rett over det. Selv om du går glipp av noen greie reflekser i vannkanten. Tom Lenke til kommentar
Sebadoh Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 takker for kommentarer tenkte på det med gjerdet selv, men følte jeg mistet mye dybde i bildet hvis jeg hadde tatt det vekk. Men får se hvordan det blir.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå