Stian84 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Ikke så kreativ tittel men det går vel. Har dratt ganske hardt i spakene her,men på grunn av liten skjerm så er jeg usikker på støy osv fra redigeringa ..Fyr løs.. Stian T Endret 3. februar 2009 av Stian84 Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Alt for mørkt, var vanskelig å se hva det var. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Dratt ALT for hardt i spakene tydelgivis. tok meg 4 minutter å i det heletatt se at det var ett fly. Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Dratt litt for hardt i spakene etter min mening. Ser egentlig ikke hva det er før bilde blir tatt opp stort. Til og med da er det vanskelig å se. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Ser lett at det er et fly. Og jeg synes det er greit med et såpass mørkt bilde. Vi har jo nærmest ingen av de mørke bildene, fordi alle er imot dem. Fint bilde! Endret 3. februar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde heller ikke noe problem med å se objektet/ flyet, liker at noen kommer med noe "annet" en hva andre kommer med her! (ikke negativt ment) Kanskje vis du gjør det litt lysere så har du et fint bakgrunnds bilde vis du føler deg litt trist en dag mvh andy Lenke til kommentar
Taters Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Likte veldig godt at det er mørkt, gir bildet et mystisk preg synes jeg.. Kult at man ser lysstrålene fra lyskasterne også! Som nevnt ovenfor, godt å se noe litt anderledes her inne. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Det er en del her med ukalibrert skjerm/dårlig skjerm Det skal ikke være noe problem å se at det er et fly. Men jeg er enig at det ble litt vell lite detaljer.. Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Kunne ikke lagt ut orginal fila, den uredigerte? Lenke til kommentar
Con Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Ingen problem å se at det var ett fly her i alle fall Jeg likte det mørkt! Kult å se noe litt annerledes her inne. Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Takk for tilbake meldingene så langt.. Skjermen min er kalibrert,satt og styra og ordna på det igår natt og da så det egentlig greit ut..Men idag når jeg kom på skolen og åpna bilde så jeg at det var en anelse for mørkt rundt flyet i forhold til hva jeg hadde tenkt meg.Kan legge ut orginalen jeg.. Stian Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Gjør det du:) Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Sånn,da har jeg lagt ut orginalen.. Stian Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Tøft liker det. Så først på det i går, men må si jeg liker det mye bedre i dag. Er sant som nevnt lengere opp, er veldig bra at det er mørkt, gjorde noe helt egent med bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå