BeCo Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har akkurat begynnt med ei ny hjemmeside. Det er bare 3-4 sider som funker atm. Men hva synest dere? Siden Har et problem da.. Bildene går ikke i ett, men lager et mellomrom i designet. Er ganske dumt. Hvordan fikse dette?? Får det ikke til jeg.. Forlag til forbredringer ? Kritikk? Takk. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg syntes den var bra jeg. Var ganske ryddig og enkelt å finne ting. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 1) avataren din er for stor 2) ville kansje ha skiftet font på menyene..men meget pent og ryddig hittil :-) Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Men er det ingen som vet hva jeg skal gjøre med de bildene som ikke henger sammen.. Virker ganske uproft, og voldsomt kipt for meg... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 <TABLE WIDTH=822 BORDER=0 ALIGN=CENTER CELLPADDING=0 CELLSPACING=2> prøv å endre CELLSPACING til 0.. Good Luck (; Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 pokker og! Latterlig enkelt... Tror jeg så for mye på den koden... :wink: Takker Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Det var en helt kurant side, eneste jeg ikke likte var menyen, litt rar font. Lykke til videre =) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Siden var ganske bra, jeg likte knappene og selve layouten. MEN, kanskje fonten var litt for liten? Eller for utydelig? (Bruker 1600x1200 og har litt prob. med å lese alt). Ellers var siden bra! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Var ganske bra, alt unntatt at minimer, maksimer og lukke knappene funket ikke. *ironi* Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 ...du kan jo eksperimentere med de knappene da, gjør om "alt" til en layer så kan du lage at "X" lukker layern, "-" (minimer) minimerer layern osv....hadde vært litt kult egentlig...? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 ja, tenkte faktisk litt på det sjøl. Her må vi nok inn med javascript, men lar seg sikkert gjøre. Skal forandre fonten på kategori-menyen (etter tips) :wink: Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Kanskje du skal skaffe deg en egen '404-side'. Man får nesten sjokk når man kommer fra en ganske mørk side og blir dumpet inn på en kritthvit side. Selfølgelig ikke nødvendig hvis du sørger for å ha alle linkene i orden Ellers en helt grei side. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Kanskje du skal skaffe deg en egen '404-side'. Man får nesten sjokk når man kommer fra en ganske mørk side og blir dumpet inn på en kritthvit side. Selfølgelig ikke nødvendig hvis du sørger for å ha alle linkene i ordenEllers en helt grei side. -Ser ut som det er Apache han bruker, så da er det vel bare å opplaste en .htaccess fil så er alt i boks Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 jah.. har ikke hatt tid til å forandre sidene noe særlig i det siste.. Vert masse opptatt i det siste! Denne veka og neste er det tentamen og så kommer eksamen. Skal nok fikse det etter hvert :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå