Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, så. Tingen er uansett at Anaal Nathrakh trenger spillejobber av alle slag i månedene august og september 2009, så jeg tenkte at kanskje dette ville være en mulighet for å få bandet til Norge enda en gang, gjerne ved å "spre nyheten", slik at noen interesserte kanskje plukker den opp, om dere skjønner. Meldingen på Myspace-bloggen deres lyder: WE ARE LOOKING FOR TOUR DATES AUGUST /SEPTEMBER 2009 We are currently looking for Tour dates / Festivals in August and Spetember 2009 if you are intrested please contact : [email protected] Thank you Forslag/tanker/ideer/innvendinger? Kom med dem! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde vært fett. Om de skal hit så skal jeg definitivt dra Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hole in The Sky kanskje? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Må nesten være en festival, tviler på at de satser masse penger på å komme opp hit hvis bare 10-12 stk har hørt om konserten her på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Mja, joda, det var liksom litt av poenget. Ikke nødvendigvis at vi som forumbrukere skal klare å få bandet til Norge, men kanskje hvis "noen kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som driver festival" så mulig det hadde vært mulig? Det som slo meg akkurat etter at jeg hadde skrevet dette var kanskje at Southern Discomfort i Kristiansand hadde vært en mulighet. Jeg jobbet jo der i fjor og greier. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Skicka et email Vanlig konsert settes vel opp av noen få promotors rundt i Norge..ikke av privatpersoner. Så du må finne ut hva de heter, så ordner det seg kanskje? Det skal jo være proft for bandet også så de ikke kommer til Norge og ikke får betalt pga manglende billettsalg e.l. også. Endret 8. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) E-post er sendt. Heldigvis er det snakk om en forholdsvis liten festival. Håper og tror jeg vil bli gjenkjent når jeg sender en forespørsel. Edit: Fikk svar i kveld, faktisk. Tipset har blitt videreformidlet til bookingsjefen, så vi får se hva han syns. Endret 8. februar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 jævlig fine greier, gikk glipp av disse forje gang....så hadde vært rått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har forøvrig fått tilbakemelding fra et annet hold, og vel, bandet var visstnok veldig aktuelle for festivalen i Kristiansand. Jeg krysser både fingre og tær! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Haha, du får skaffe deg backstage-pass så du får hilse på gutta du dro helt opp til Norge da. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hadde vært fett å få de til John Dee, tror de kan dra nok folk der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå