Fotofashion Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 c&c er velkommen. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 jada....fint belte Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 ja fornøyd med beltet ja! Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Pent. Jeg liker første versjon av begge bildene, men det må bare bestemmes av bruken av bildet. Veldig bra modell. Jeg ser ikke noe man kan kalle en "feil". PS: første bilde får meg til å tenke, Reklame for migrene medikament. Lenke til kommentar
magnusgl Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 På det første bilde likte jeg første versjon best, da jeg synes vignetteringen er med å skape samme stemning som blikket hennes uttrykker. Bilde to er jeg usikker på hvilket som funker best. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 trur faktisk jeg synes versjon 2 av begge bildene er best, til tross for at jeg generelt syns at S/H er fint på portrett av mennesker. Uansett bra bilder Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 takker, ja den poseringa på første bildet var ikke helt genial, bli vell scrap og bytta med noen andre fra seansen i går. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Det første som slår meg: Det virker som om hun har vondt i første, og poseringa i siste bildet er nesten litt unaturlig. Ser ut som om hun enten skal tippe over eller lener seg mot en glassvegg.. Men for all del, du er jo en av forumets mest interessante fotograf (hva angår bildene dine, resten er ukjent ), så fortsett å vis oss hva du kan. Modellene er pen og bildene veldig bra gjort (utenom posering).. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Poseringa på første biletet var som fleire har påpeikt ikkje heilt heldig. "Haloen" ho fekk på første var ikkje særleg pen heller, Svart/grått over i raudt ser ganske døllt ut. Det andre biletet er meir avslappande, men diagonalen her blir altfor overdreven og tydeleg. Ikkje så forferdeleg spanande lyssetjing heller. Sant skal seiast, så har du kome langt på kort tid og eg har jamnt over berre sett forbetringar frå deg i det siste. Du har fortsatt eit stykke igjen å gå, men det har vi vel alle. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 hils Stine og si hun er heit. Jeg synes lyset i bildene er bra! (siden posering er kommentert nok..) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Nr2 i sort hvitt er herlig. Lenke til kommentar
Con Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 s/h bildet er elsk! Stine er nydelig Liker best nr 2 av de første. Men poseringen var litt rar.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 takker for kommentarene er ikke så veldig gla i rett opp og ned poseringer, derfor liker jeg å gjøre noe som er litt "rart". Yes skal hilse henne:). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå