tohopst Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tjänare grabbar! Minstemann har snart bursdag, og da har jeg og madammen tenkt å investere i en liten barnevakt i form av TV (Vi regner med å få ligge litt lenger enn kl 0700 i helgene hvis jr. har TV på senga). Kravene er : Pris: under 4000,- Size: 22" - 26" I denne størrelsen er det vel kun LCD som gjelder? Det bør være mulighet til å klaske TV'en på veggen. Kunne ta inn "gratiskanalene" fra Riks-TV, uten ekstra dekoder. Har sett litt på PC-skjermer med DVB-T, men er veldig usikker på om det går an å evt sette inn programkort i disse? Det kan jo hende jeg kommer til å la guttungen få litt flere enn 3-4 kanaler etterhvert. Eks: Samsung T240HD. Ser fram til mange fornuftige svar og tips! mvh, Tomas (liker å sove lenge i helgene ) Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Prisguiden tyder på at det foreløpig ikke finnes noen TV med innebygget MPEG4-tuner under 4000, det nærmeste man kommer er Samsung LE26A466 fra kr 4659. Og i tillegg kommer sannsynligvis CAM-modul til 7-800kr hvis man skal få RiksTV-kortet til å virke, og ikke bare se NRK. Lenke til kommentar
tohopst Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Så det der.... hva med denne da : https://prisguiden.no/product.php?productId=100561 -Tomas Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Samsung SyncMaster T240HD er en PC-skjerm med innebygd digital og analog TV-tuner høres ikke dumt ut, men det står ikke engang på Samsungs norske websider at den funker med RiksTV eller kan dekode MPEG4. Du bør sjekke det, samt om den kan ha CAM og kort, før du evt kjøper. Lenke til kommentar
tohopst Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Takker og bukker! Da har jeg sendt en forespørsel til Samsung ang dette. Skal poste svaret når det kommer. Lenke til kommentar
tohopst Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Svaret jeg fikk fra Samsung: Hei Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic. Monitoren er ikke tilpasset Rikstv mrn du kan koble til en rikstv boks til den med hdmi. Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer: 815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00. Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no. Med vennlig hilsen Hans Aksel Samsung Electonics Nordic Dvs. at jeg leter enda.... -Tomas Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ble det funnet noe her? Skulle ha hatt en liten tv med rikstv dekoder innebygget for å ha i campingvogn Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) 22", støtte for rikstv og relativt god bildekvalitet: http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/...msung-22-lcd-tv Evt. så finnes denne i 19", varenummer LE19B546WXXE. Prisen er da 2970. Husk at du i tillegg til CA-modul må ha rikstv-kort, dette får du gratis hos nærmeste forhandler. EDIT: Du får også Samsung 6-serie i disse størrelsene, se Elkjop.no Endret 26. august 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 CAM'en koster rundt 1.000 kr. i butikk. Handler du på nett kan du nok slippe unna med et par hundrelapper. Gratis får du den nok kun ved å tegne 12 mnd. abo. på Rikspakken. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Uuups, skulle skrive "dette får du gratis hos nærmeste forhandler, om du tegner 12 mnd. abonnement" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå