D3rrick Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei! Lurte på om det er noen som har noen nevneverdige tips til hva jeg kan ha som problemstilling i særemnet mitt i Norskfaget? Jeg var ikke lurere enn at jeg valgte bok etter interesse i stedet for hva som kan være enkelt å finne problemstillinger til o.l. Men valgt er valgt og kan dermed ikke gjøres noe med nå. Jeg leser Snorre Sturlassons Kringla Heimsins eller kanskje mer kjent som Snorres Kongesagaer. Men som den lite fantasifulle (proto)typen jeg er så sliter jeg litt med å finne en problemstilling som er sånn noenlunde grei å skrive om og som samtidig har en viss relevanse til Norskfaget. Håper at det kanskje er en eller to der ute som har et tips eller to. Takker på forhånd Endret 2. februar 2009 av myrd Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg sliter selv med problemstilling. Jeg skulle lese to kjukke krim romaner og så sammenligne dem for å finne "forskjeller"... Den var ikke så solid synes faglæreren min (som er til tider en kuk). Og jeg har kastet bort en måned på å prøve å lese disse bøkene. . . Tja. Jeg tror jeg skal prøve meg på norsk språkhistorie. søk på google etter problemstilling / særemne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå