caprisonne Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei For ca en måned sia så merka jeg at jeg hadde to kuler i nakken (ca 3 cm fra nakken) Dem er ikke vonde, og det går ann å bevege litt på de.. Noen som vet hva dette skyldes? Og om det kan være farlig? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg hadde en kul ved skulder/nakke, som ble større og større. Til slutt sprakk den og det randt guffe nedover ryggen min. Det kan være farlig, eller det er bare en dyp kvise. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det spørs jo litt hva dette er for noen kuler. Hvis de har kommet som følge av et nakkeskudd, ville jeg gått til legen og fått dem operert ut snarest, da bly i nakken ikke er spesielt sunt over tid. Hvis du virkelig er bekymret, ville jeg nok gått til legen uansett for å få en kvalifisert vurdering av saken. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det kan vel vere talgkjertlar. I so fall skal det kome kvit graut ut av dei dersom du knip dei. Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er stor sansynlighet for at dette er hovne lymfeknuter. Vi har fler av dem i nakkeregionen. En mulighet for at det også er kviser. Hovne lymfeknuter kom oppstå av forkjølelser, infeksjoner m.m. Om du får feler bør du uten tvil dra til din fastlege for å sjekke det opp. Muligens bør du dra nå også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå